Még 2015-ben kezdte el a Dyson cég a villanyautó projektjét, amelynek keretén belül még 2016-ban megvásároltak egy félvezetős akkumulátorokat fejlesztő céget, majd 2018 októberében bejelentették, hogy a meglévő szingapúri bázisukat felhasználva – 1100 alkalmazott évi 21 millió villanymotort készít – építik fel az autógyárukat, ahol majd 2021-ben gördül le az első autó a szerelősorról, idén májusban még az első szabadalmi ábrákat is benyújtották – ezeken egy magas építésű járművet lehet látni. Most, mintegy 3,1 milliárd dollár elköltését követően azonban az alkalmazottaknak küldött e-mailben bejelentették, hogy a Dyson felhagy a villanyautó-projekttel, mert egyszerűen nem látják annak esélyét, hogy anyagilag nyereséges legyen a vállalkozás. Nem tekintik bukásnak a projektet, csak nem megtérülőnek, az eddig kifejlesztett megoldásokat egyéb projektjeiknél hasznosítják, és úgy tűnik, hogy más részlegeknél-projekteknél sikerül házon belül megoldani a mérnökök alkalmazását.