Nem kéne erőltetni az "összkerékhajtású Subaru a hóban" dolgot, ha a sofőr tudása nem elég a feladathoz

2016. január 22. (péntek)

Hollandiában két Subaru lett az áldozata annak, hogy a havas úton próbálgatták az összkerékhajtást.
  • A+
  • A-
  • P
  • @>
  • |<

Hollandiában nem olyan megszokott a hó, mint mifelénk, ezért amikor ma havazott egy keveset, rögtön úgy gondolta egy Subaru márkakereskedő, hogy rögtön két autóval is demonstrálja, mire is jó az összkerékhajtás.


A Levorg sérüléséből ítélve a felborult autóba csúszott bele az Outback, amely aztán az oldalára dőlt A Levorg sérüléséből ítélve a felborult autóba csúszott bele az Outback, amely aztán az oldalára dőlt
A Gulperberg nevű, a maga 157 méteres tengerszint feletti magasságával dombnak is nehezen nevezhető hegyet próbálták megmászni egy Outback és egy Levorg kombival, aminek az lett a vége, hogy előbbi az oldalára, utóbbi a tetejére borulva végezte. Az esettel kapcsolatban további részleteket nem tudunk, de abból kiindulva, hogy egy autómentő gond nélkül megközelítette a helyszínt, autóvezetői hibára lehet következtetni. Nem szabad elfelejteni, hogy az összkerékhajtás induláskor sokat, kanyarban keveset segít nekünk, de a megálláskor már nincs előny a többi autóhoz képest - valószínűleg ez utóbbiról feledkeztek meg a holland kalandorok. A képeket Ron Smeetsnek köszönhetjük.
Levegőben lévő kerekekkel vajmi keveset ér az összkerékhajtás Levegőben lévő kerekekkel vajmi keveset ér az összkerékhajtás

Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!

Tetszett a cikk? Ossza meg! Facebook Twitter

Ajánlott cikkek

A cikk küldése e-mailben

X
Cikk címe:
Nem kéne erőltetni az "összkerékhajtású Subaru a hóban" dolgot, ha a sofőr tudása nem elég a feladathoz

Biztonsági kód
A fenti képen látható ellenőrzőkód:

*-al jelzett mezők kitöltése kötelező!

Cikk megosztása a közösségi portálokon

X

Hozzászólások –

eddig 0 hozzászólás érkezett
HOZZÁSZÓLOK

Hozzászólok a cikkhez

A cikkhez csak bejelentkezett olvasóink szólhatnak hozzá.  Miért kell regisztrálnom? Bejelentkezek | Regisztrálok

Miért kell regisztrálnom?

X
Olvasóink fáradhatatlan aktivitásának köszönhetően az elmúlt évek során a megye meghatározó fórumává váltunk,
ahol cikkeink kapcsán értékes viták, párbeszédek alakultak ki. Ahogy e fórum résztvevőinek száma egyre növekedett,
sajnos a komoly hozzászólások közé egyre gyakrabban keveredtek céltalan, romboló beírások. Ezért éreztük úgy,
hogy eljött az ideje annak, hogy a kommentelés lehetőségét regisztrációhoz kössük, kiszűrve az értelmes fórumozást
zavaró tartalmakat. A regisztrációt ugyanakkor a korábbinál lényegesen egyszerűbbé tettük: elég csak nevet,
fehasználói nevet és emailt megadni. Reméljük olvasóink is úgy gondolják, hogy megéri megtenni ezt az egyszeri és
egyszerű lépést azért, hogy barátságosabb közegben, értelmesebb mederben folytatódhassék a párbeszéd.
(Ha problémája akad a regisztrációval vagy a hozzászólás új módjával, "hozzászólás" tárggyal írjon levelet a info@automotor.hu címre.)

Aktuális: 2016/14-15-ös számunkból

Autó-Motor aktuális címlap
  • Teszt:Hyundai i20 Active 1.0 T-GDi HP, BMW 225xe Active Tourer, Peugeot Partner Tepee Outdoor 1.6 BlueHDi 120, Nissan Navara dCi 190, BMW C 650 Sport, Can-Am Spyder F3-S
  • Vezettük: Volkswagen Up!, Opel Zafira, Volvo S90 és V90
  • Extra: Ladák nagy találkozása
  • Tanácsadó: Gumicsövek cseréje, Futóműjavítás
  • Használt: BMW 330Ci (E46) kabrió
Autómotor Piactér