Nem sorozatgyártású autóként kezeli a McLaren a Sabre nevű kupét, hanem az MSO – McLaren Special Operations – műhely által egyedi rendelésre készített járműként, ennek megfelelően hagyja, hogy a megrendelő kommunikáljon autójáról. Vagy épp a McLaren Beverly Hills márkakereskedés, amelynek jóvoltából most megismerhetjük a márka eddigi legextrémebb utcai autóját.

Utóbbi annak köszönhető, hogy az autónak nem globális előírásoknak kell megfelelnie, hanem a jóval lazább Egyesült Államokban érvényben lévő előírásoknak, a gyár ugyan nem részletezi, hogy milyen részletekről van szó, de ránézésre vannak olyan aerodinamikai elemez a karosszérián, amelyek európai vagy ázsiai homologizáción nem mennének át, illetve a 4,0 literes V8-áas teljesítményét is minden eddiginél magasabbra srófolták. Egészen pontosan 824 lóerő és 800 Nm a produktum, ami 20 lóerővel múlja felül az eddigi rekorder Elvát, és akár 350 km/órás sebesség elérését is lehetővé teszi.

A McLaren Sabre-nél már a fejlesztés korai szakaszában bekapcsolódhattak a megrendelők, akik aztán egy egész napos versenypályán autózással ismerkedhettek meg autójukkal, egészen pontosan egy álcázott prototípussal körözhettek a Thermal Club nevű pályán, eközben a jobb oldali ülésen utazó gyári versenyző adott nekik tippeket, hogyan hozhatják ki a maximumot az autójukból. A vételár egyébként nem ismert, de már előre értékesítették mind a 15 példányt, már késő jelentkezni.