Nincs két egyforma Porsche 911-es, hiszen a rendelésre készülő autókat mind a megrendelő igényei alapján állítják össze. Ennek ellenére a gyár úgy ítélte meg, hogy tovább lehet fokozni a különlegességet, és megalapította a Porsche Exclusive Manufaktur nevű műhelyt, amelynek első munkája az 500 darabra limitált 911 Turbo S Exclusive Series, amihez a Porsche Design nevű cég rögtön passzoló kronográfot is tervezett egyéb kiegészítőkkel együtt – valamivel meg kell indokolni a normál 911 Turbo S-hez képest durván harminc százalékos felárat.

A 3,8 literes biturbó boxer teljesítményét 580-ról 607 lóerőre növelik, a maximális nyomaték változatlanul 750 Nm, a 0-100 km/h sprint értékét ez nem változtatja meg, az továbbra is 2,9 másodperc, de a 0-200 km/h sprintidő 3 tizeddel javul, 9,6 másodperc. Az aranysárga metálfényen kívül karbon kiegészítők, központi kerékanyás 20 colos felnik, karbon-kerámia fékrendszer teszik különlegessé a limitált szériát, no és az a fekete Alcantara tetőkárpit, amelyen arany színű versenycsíkokat helyeznek el.

Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!