Nincs több hóban kilincselés, kémfotó, meg fél órás videó nézegetés, arról nem is beszélve, hogy a szerencsésebb újságírók már csapathattak is a végleges autóval Svédországban. Végre hivatalos lett az új BMW M5-ös utolsó előtti stádiuma, a sorozatgyártású autót tökéletesen mintázó tanulmány.

Sanghajban láthatja először a nagyközönség a gépet, amelynek egyedül a belső tere marad titokban a végleges változat leleplezéséig. No, meg a végleges műszaki adatok. Annyit lehet csupán biztosra mondani, hogy a 4,4 literes biturbó V8-as rejtőzik – vagy tombol a vezető vérmérsékletétől függően – a motorháztető alatt, hétfokozatú, dupla kuplungos váltó közbeiktatásával hajtja az autó hátsó kerekeit, és a végsebesség 250 km/óra. Utóbbi politikailag korrekt megoldás, de minden bizonnyal megfelelő pénzért politikailag inkorrekt módon feloldják majd a korlátozást az M GmbH alkalmazottai.

Dupla kuplungos váltó, 4,4 literes biturbó V8-as. Egyelőre ennyi a hivatalos Dupla kuplungos váltó, 4,4 literes biturbó V8-as. Egyelőre ennyi a hivatalos

Semmi esetben sem szabadulhat meg az ember az alapáron adott motorleállító rendszertől, erre azért volt szükség volt, hogy a szabványos fogyasztást több mint 25 százalékkal csökkentsék az elődhöz képest. A másik fontos, teljesítményfüggő fogyasztási adat, a gumik elhasználódása minden bizonnyal emelkedik, mostmár egyre több helyről hallani, természetesen szigorúan nemhivatalos forrásból származó értesülésként, hogy 575 lóerő lesz a teljesítmény. A kerékjáratokat egyébként 20 colos felnik töltik meg, elöl 265/35-ös, hátul 295/30-as abroncsokkal.

Kiemeli a karosszéria izgalmas vonásait a selymes szürke fényezés Kiemeli a karosszéria izgalmas vonásait a selymes szürke fényezés