Sokáig tartott, amíg a háromkerekű Polaris Slingshotot motorkerékpárnak sorolták be az Észak-Amerikai hivatalok, ami azt is jelenti, hogy csak motorkerékpár-jogosítvánnyal lehet vezetni a járművet. Most azonban a floridai Bullet Speed and Design elkészült a csúzlit négykerekűvé átalakító készlettel.

Az új hátsó részt egyszerűen a gyári hátsó lengőkar helyére kell csavarozni, de a 10 illetve 12 000 dollárért kínált Quad Kit beszerelését nem adja ki a kezéből a cég, a megrendelőnek el kell juttatnia a járművét hozzájuk, ahol aztán két munkanap alatt végeznek az átalakítással – a megrendelés beérkezésétől kezdve mintegy 6 hétre van szükség az előkészületekhez.

Fekvő rugóstagos a független felfüggesztés, amelyben az Infiniti G35-ösből származó önzáró, 3,35:1 áttételű differenciálművet használnak, a 31 centis átmérőjű féktárcsákat a differenciálnál helyezik el, így nem növelik a rugózatlan tömeget, Wilwood négy dugattyús féknyergek szorítják őket. Alaphelyzetben a Yamaha R1-es lengéscsillapítóit használja a Bullet Quad Kit, a drágábbikban állítható Billet Hyperpro 461 lengéscsillapítók dolgoznak.

Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!