Huszonöt százalékkal takarékosabb a normál változatnál a hibrid Regal Huszonöt százalékkal takarékosabb a normál változatnál a hibrid Regal

Rögtön az új generációs, csökkentett belső súrlódású és hosszabb fokozatokkal rendelkező hatfokozatú automatikus váltót is megkapta a Buick Regal eAssist hibrid, amely kisegítő elektromotoros hibrid hajtásával rengeteg benzint spórol.

Ahogy azt korábban már megírtuk, az Egyesült Államok szabványos mérési ciklusa szerint pontosan 25 százalék a megtakarítás a normál, 2,4 literes benzinmotorral szerelt változathoz képest. A hibrid rendszer az automatikus váltóhoz csatlakozó, 20 lóerő teljesítményű elektromotorból, és a hátsó ülések mögé, a csomagtérbe épített lítium-ion akkumulátor-csomagból áll, a rendszerteljesítmény 182 lóerő.

Elöl, a váltóba építve található a 20 lóerős elektromotor, az akku hátul van. A belső égésű motor 2,4 liteers, négyhengeres benzines Elöl, a váltóba építve található a 20 lóerős elektromotor, az akku hátul van. A belső égésű motor 2,4 liteers, négyhengeres benzines

Az autó légellenállásának optimalizálásához az Opel Insignia Eciflex számára kifejlesztett aerodinamika-csomagot is megkapja a Buick Regal eAssist, ami ezen kívül regeneratív fékezéssel, motorleállító funkcióval is spórol. Az elektromotor önmagában nem képes mozgatni az autót. Mivel az Európában nem elérhető, 2,4 literes benzinmotorra épül a hibrid hajtás, mifelénk nem fogják fogalmazni.

Nem teketóriáztak, a csomagtartóba építették a lítium-ion akkumulátort Nem teketóriáztak, a csomagtartóba építették a lítium-ion akkumulátort