Meglehetősen unalmas megjelenést kapott a második generációs Citroën C6-os, amelynél az egyetlen, a dicső múltra távolról emlékeztető elem a homorú hátsó szélvédő. A PSA konszern nagy méretű padlólemezét addig gyúrták, amíg végül egy 2,9 méteres tengelytávolságú, 5 méteres hosszúságú autót hoztak össze. Egyébként a lemezek egy része csereszabatos a Dongfeng Fengshen A9-es luxusautóval.

Attól eltérően igyekeztek a legújabb francia divatnak megfelelő luxusbelsőt alkotni, ahol például bőrszíjak az ajtóbehúzók, perforált bőr borítja az egyébként kicsit fantáziátlan formatervű műszerfal egyhangúságát. A sofőr egy 12,3 colos képátlójú monitor segítségével informálódik a történésekről, a középkonzol legtöbb funkcióját érintőképernyővel váltották ki. Nem spóroltak a fával, a Nappa-bőrrel, a klíma négyzónás, és a panoráma-üvegtetőt is szériában adják.

Egyféle utastér-kialakítással készítik a C6-ost, amelynél a hátsó középső ülőhely inkább egy lehajtható könyöklő, amely a két szélső helyen utazó ember kényelmét szolgálja, hiszen ennek oldalán helyezték el a masszázsfunkciót aktiváló kapcsolót. Teljesen LED-es a legnagyobb Citroën világítása, egyedüli erőforrásként a PSA új fejlesztésű, Távol-Keleten használt 1,8 literes turbómotorját (200 LE/280 Nm) kínálják, amihez hatfokozatú, automatikus váltó csatlakozik. Nem tervezik az új C6-os európai forgalmazását.

Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!