Napfényben, bordó alapszínnel nem is olyan rémisztő a C-HR

2016. március 14. (hétfő)

A Genfi Autószalonon kiállított, teljesen ezüstszínű Toyota C-HR-nél sokkal látványosabb lesz a szériaváltozat.
  • A+
  • A-
  • P
  • @>
  • |<

Mesterséges világításban, unalmasan szürke karosszériával debütált a Toyota legújabb szabadidő-autója, a C-HR sajtófotóin is ugyanezt a színvilágot láttuk. Pedig van sokkal szebb megjelenése is, ahogy az a képeken is látható.


Fotó: http://www.ototeknikveri.com Fotó: http://www.ototeknikveri.com
Törökországban a nyáron kezdik meg az újdonság sorozatgyártását az Adapazari-ban található üzemben, amelynek udvarán kiállítottak egy előszériás prototípust, amelyen valamely megmagyarázhatatlan ok miatt letakarták a márkajelzéseket elöl-hátul. Vajon milyen más autógyár állítaná ki autóját a Toyota autógyár területén?

Szóval bordó fényezésű karosszériával, fehér tetővel és emberi méretű felnivel egészen jól néz ki az új szabadidő-autó, szóval nem kell aggódni. Egyszerű benzinmotoros (1,2 literes turbó 6-os kézi váltóval vagy 2,0 literes szívó CVT-váltóval) Toyota C-HR-t látunk a fotókon, hiányzik a csomagtérfedél jobb alsó sarkából a HSD-jelvány, egyébként nincs változás a Genfben megmutatott hibridhez képest.

Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!

Tetszett a cikk? Ossza meg! Facebook Twitter

Ajánlott cikkek

A cikk küldése e-mailben

X
Cikk címe:
Napfényben, bordó alapszínnel nem is olyan rémisztő a C-HR

Biztonsági kód
A fenti képen látható ellenőrzőkód:

*-al jelzett mezők kitöltése kötelező!

Cikk megosztása a közösségi portálokon

X

Hozzászólások –

eddig 0 hozzászólás érkezett
HOZZÁSZÓLOK

Hozzászólok a cikkhez

A cikkhez csak bejelentkezett olvasóink szólhatnak hozzá.  Miért kell regisztrálnom? Bejelentkezek | Regisztrálok

Miért kell regisztrálnom?

X
Olvasóink fáradhatatlan aktivitásának köszönhetően az elmúlt évek során a megye meghatározó fórumává váltunk,
ahol cikkeink kapcsán értékes viták, párbeszédek alakultak ki. Ahogy e fórum résztvevőinek száma egyre növekedett,
sajnos a komoly hozzászólások közé egyre gyakrabban keveredtek céltalan, romboló beírások. Ezért éreztük úgy,
hogy eljött az ideje annak, hogy a kommentelés lehetőségét regisztrációhoz kössük, kiszűrve az értelmes fórumozást
zavaró tartalmakat. A regisztrációt ugyanakkor a korábbinál lényegesen egyszerűbbé tettük: elég csak nevet,
fehasználói nevet és emailt megadni. Reméljük olvasóink is úgy gondolják, hogy megéri megtenni ezt az egyszeri és
egyszerű lépést azért, hogy barátságosabb közegben, értelmesebb mederben folytatódhassék a párbeszéd.
(Ha problémája akad a regisztrációval vagy a hozzászólás új módjával, "hozzászólás" tárggyal írjon levelet a info@automotor.hu címre.)

Aktuális: 2016/14-15-ös számunkból

Autó-Motor aktuális címlap
  • Teszt:Hyundai i20 Active 1.0 T-GDi HP, BMW 225xe Active Tourer, Peugeot Partner Tepee Outdoor 1.6 BlueHDi 120, Nissan Navara dCi 190, BMW C 650 Sport, Can-Am Spyder F3-S
  • Vezettük: Volkswagen Up!, Opel Zafira, Volvo S90 és V90
  • Extra: Ladák nagy találkozása
  • Tanácsadó: Gumicsövek cseréje, Futóműjavítás
  • Használt: BMW 330Ci (E46) kabrió
Autómotor Piactér