Nagyon égő az Audi R8-as

2012. június 29. (péntek)
Hatalmas lánggal a német szuperautó is tud élni – nem csoda, olasz gyökerei vannak.

Mik ezek?

X

A sorban látható gombokkal a webes közösségi hálózatokon - Facebook - fejezheted ki egy kattintással tetszésedet vagy oszthatod meg a cikkel kapcsolatos véleményedet ismerőseiddel.

Like gomb "Tetszik" / "Like" gomb. Ezzel a gombbal a Facebookon fejezheted ki tetszésedet a cikkel kapcsolatban - üzenőfaladon egyszerűen csak annyi jelenik meg, hogy kedveled ezt a cikket. Ha most éppen be vagy jelentkezve a Facebookra, akkor azt is látod, hogy ismerőseid közül valakinek tetszett-e már ez az írás. Ha nem vagy bejelentkezve, a gomb megnyomása után ezt egyszerűen megteheted. (Ez a gomb tényleg csak egy szimpla tetszésnyilvánítás - ha a cikkel kapcsolatban egyből véleményt is megosztanál, akkor használd a cikk alatti szürke hátterű sorban található "Facebook" feliratot.)

 
Úgy látszik az Audi megirigyelte, hogy csak a Ferrari típusok szerepelnek nap mint nap a híradásokban a rejtélyes öngyulladások miatt, pedig nekik is van szuperautójuk, az R8-as. Ami szuperül tud lángolni is, minden bizonnyal az olasz Lamborghini Gallardo rokonság okán

Ráadásul az Audi R8-as nem akárhol, hanem a forgalmas torontói Gardiner Expressway-en ment füstbe a csúcsforgalom idején. Az oltás idejére le kellett zárni az utat, ami hatalmas torlódást okozott. Hiába, ha a németek hírverést akarnak, akkor mindent megtesznek annak érdekében. Senki nem sérült meg az eset során.

Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!

Tetszett a cikk? Ossza meg! Facebook Twitter

A cikk küldése e-mailben

X
Cikk címe:
Nagyon égő az Audi R8-as

Biztonsági kód
A fenti képen látható ellenőrzőkód:

*-al jelzett mezők kitöltése kötelező!

Cikk megosztása a közösségi portálokon

X

Hozzászólások –

eddig 3 hozzászólás érkezett
HOZZÁSZÓLOK
időrend: növekvő | csökkenő
  • 3. matyusv 2012. július 2. 11:45

    A Lamborghini 100%ban az Audié, tehát maximum a név és az összeszerelés folyik ott! Tehát lényegében német autóról beszélünk!
    Azért az már nagyon nevetséges, és hitelességet megkérdőjelező, hogy ha a Lamborghini jó (egy modell, cég nyeresége stb) akkor német, ha szar akkor olasz! Itt pedig ha tetszik ha nem, németről beszélünk, olasz emblémával! Viszlát autómotor!

  • Jelentem a moderátornak!

    X

    Nagyon égő az Audi R8-as


    A Lamborghini 100%ban az Audié, tehát maximum a név és az összeszerelés folyik ott! Tehát lényegében német autóról beszélünk!
    Azért az már nagyon nevetséges, és hitelességet megkérdőjelező, hogy ha a Lamborghini jó (egy modell, cég nyeresége stb) akkor német, ha szar akkor olasz! Itt pedig ha tetszik ha nem, németről beszélünk, olasz emblémával! Viszlát autómotor!

    Biztonsági kód
    A fenti képen látható ellenőrzőkód:

  • 2. LoveiGergely 2012. július 2. 06:42

    A Lamborghini Gallardo térvázára épül az R8, annak a váltóját kapja. Amúgy mellékesen az összes Lamborghini erőforrás is Győrben készül, csak ezt nem nagyon hangoztatják...

  • Jelentem a moderátornak!

    X

    Nagyon égő az Audi R8-as


    A Lamborghini Gallardo térvázára épül az R8, annak a váltóját kapja. Amúgy mellékesen az összes Lamborghini erőforrás is Győrben készül, csak ezt nem nagyon hangoztatják...

    Biztonsági kód
    A fenti képen látható ellenőrzőkód:

  • 1. satya66 2012. június 30. 00:14

    mióta olasz a lambó technikája?? ugyan az a motor van benne ami az a8, s8 stb-ben. köze nincs az olaszokhoz, a skodához közelebb áll mert győrben rakják össze a motorját.

  • Jelentem a moderátornak!

    X

    Nagyon égő az Audi R8-as


    mióta olasz a lambó technikája?? ugyan az a motor van benne ami az a8, s8 stb-ben. köze nincs az olaszokhoz, a skodához közelebb áll mert győrben rakják össze a motorját.

    Biztonsági kód
    A fenti képen látható ellenőrzőkód:

Hozzászólok a cikkhez

A cikkhez csak bejelentkezett olvasóink szólhatnak hozzá.  Miért kell regisztrálnom? Bejelentkezek | Regisztrálok

Miért kell regisztrálnom?

X
Olvasóink fáradhatatlan aktivitásának köszönhetően az elmúlt évek során a megye meghatározó fórumává váltunk,
ahol cikkeink kapcsán értékes viták, párbeszédek alakultak ki. Ahogy e fórum résztvevőinek száma egyre növekedett,
sajnos a komoly hozzászólások közé egyre gyakrabban keveredtek céltalan, romboló beírások. Ezért éreztük úgy,
hogy eljött az ideje annak, hogy a kommentelés lehetőségét regisztrációhoz kössük, kiszűrve az értelmes fórumozást
zavaró tartalmakat. A regisztrációt ugyanakkor a korábbinál lényegesen egyszerűbbé tettük: elég csak nevet,
fehasználói nevet és emailt megadni. Reméljük olvasóink is úgy gondolják, hogy megéri megtenni ezt az egyszeri és
egyszerű lépést azért, hogy barátságosabb közegben, értelmesebb mederben folytatódhassék a párbeszéd.
(Ha problémája akad a regisztrációval vagy a hozzászólás új módjával, "hozzászólás" tárggyal írjon levelet a info@automotor.hu címre.)

Aktuális: 2014/21-es számunkból

Autó-Motor aktuális címlap
  • Teszt: BMW 218i Active Tourer, Nissan X-Trail 1.6 dCi 130 All Mode 4x4, Nissan Qashqai 1.5 dCi
  • Vezettük: ©koda Fabia, Ford Mondeo, Mercedes B-osztály
  • Bemutató: Autótechnika és Automotive Hungary szakkiállítás, Renault Espace, a Milánói Motorkiállítás újdonságai
  • Tanácsadó: téli abroncsok

Időjárás

Budapest

borult
3 °C
1 °C

Kiemelt témák - Autó-Motor.HU

Kémfotó | Frankfurt 2011 | F1 | Videó | Veterán | Youngtimer | Veterán Autó-Motor | Mikor mi jön?