Az indiai városi közlekedésre leginkább a szervezett káosz jelző mondható, aki épp nem dudál, az valószínűleg meghalt a volán mögött. Aggódni nem kell, hisznek a feltámadásban. Szóval a lényeg az, hogy az európai közlekedésre méretezett autódudák rövid úton tönkremennek Indiában, ezért az Audi egy helyi beszállítótól szerzi be a kürtöket.

Ezen kívül a kürt áramellátását is vastagabb kábellel látják el, így az még folyamatos üzemben sem melegszik túl. A hangos kürtöt úgy teszteli az Audi, hogy – egy zárt kamrában – két héten át folyamatosan megszólaltatják azt.

Az érem másik oldala, hogy Indiában egyre több a halláskárosodás, amely az orvosok szerint a forgalom zajának tudható be – ugyanis a városokban sokkal több a nagyot halló ember, mint vidéken.

Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!