Most, hogy a BMW bejelentette a 3-as sorozat új generációját, a 4-esnek meg vannak számlálva a napjai. Az Alpina manufaktúra még egy adag pénzt akar keresni a jelenlegi autóval, ezért gyorsan bejelentették az Edition 99 elnevezésű limitált szériát a B4 S Bi-Turbo alapján.

A motor változatlan, az Alpina hangolásban 452 lóerős a 3,0 literes biturbó, a maximális nyomaték 680 Nm (a 3000-4500/perc fordulatszám-tartományban), új azonban a titániumból készített Akrapovic kipufogórendszer, ami jobb hangot és 7 kg-mal alacsonyabb tömeget jelent. Alapfelszerelés a versenysportból származó önzáró hátsó differenciálmű, egyébként a kupé karosszériánál összkerékhajtást is lehet kérni. Ebben az esetben 3,9 másodpercig tart a 0-100 km/óra gyorsulás, ami egyébként 4,2 másodperc, a csak hátsókerékhajtással rendelhető kabriónak 4,3 másodpercre van ehhez szüksége. Érdekes módon utóbbinak a legmagasabb (306 km/óra) a csúcssebessége, a kupé 303 km/órát tud elérni.

Ötféle színben lehet választani az Edition 99 példányait, a Grigio Medio és Fire Orange exkluzív árnyalatok, ezen kívül retrós matrica-dekorszett illetve a hetvenes évek Alpina versenyautóit idéző szürke/narancs kétszínű fényezés is választható. Az utastérben a vásárló kívánságának megfelelően bőrből vagy Alcantarából készítik a kézzel készített díszvarrásos sportülések kárpitját, a műszerfalon apró jelvény, a motorblokkon pedig a sorszámot is tartalmazó plakett jelöli az Alpina B4 S Bi-Turbo Edition 99 példányait.