Mustang versenyautó – a márkakereskedésből

2012. július 18. (szerda)

Bemutatkozott a Ford Mustang RTR 2013-as változata, az eddiginél is nagyobb teljesítménnyel.
  • A+
  • A-
  • P
  • @>
  • |<

Rögtön két változatban is elérhető lesz a kiválasztott márkakereskedésekben forgalmazott RTR csomag a Ford Mustanghoz, a Spec 1 visszafogott tuningot jelent, a Spec 2 már igazi versenyautóvá faragja a kocsit.


Az RTR Spec 1-et a V6-os és V8-as modellekhez is elérhető 6250 dolláros áron, a tartalma a diffúzor és első koptató nélküli spoilerkészlet, 2,5 centis ültetőrugók és új hátsó kipufogódobok. Az RTR Spec 2 vételára 11 995 dollár, de ezért a pénzért komplett spoilerkészletet, teljesen új felfüggesztést kap az ember (állítható lengéscsillapítókkal, stabilizátorokkal, Panhard rúddal). Ezt további felár ellenében lehet kombinálni a szintén a Ford tartozékkatalógusban megtalálható kompresszorral, amely a V8-as teljesítményét 525 vagy 624 lóerőre emeli.

Mivel kereskedő által beépített felszerelésről van szó, az RTR csomag nem befolyásolja az autó garanciáját – de a legújabb fejlesztések a 2010-es modellév utáni bármelyik Mustanghoz elérhetőek. A Ford egyébként driftelőknek, gyorsulási versenyzőknek vagy épp keményebb felfüggesztésre vágyó utcai felhasználóknak ajánlja az RTR csomagot.

Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!

Tetszett a cikk? Ossza meg! Facebook Twitter

Ajánlott cikkek

A cikk küldése e-mailben

X
Cikk címe:
Mustang versenyautó – a márkakereskedésből

Biztonsági kód
A fenti képen látható ellenőrzőkód:

*-al jelzett mezők kitöltése kötelező!

Cikk megosztása a közösségi portálokon

X

Hozzászólások –

eddig 0 hozzászólás érkezett
HOZZÁSZÓLOK

Hozzászólok a cikkhez

A cikkhez csak bejelentkezett olvasóink szólhatnak hozzá.  Miért kell regisztrálnom? Bejelentkezek | Regisztrálok

Miért kell regisztrálnom?

X
Olvasóink fáradhatatlan aktivitásának köszönhetően az elmúlt évek során a megye meghatározó fórumává váltunk,
ahol cikkeink kapcsán értékes viták, párbeszédek alakultak ki. Ahogy e fórum résztvevőinek száma egyre növekedett,
sajnos a komoly hozzászólások közé egyre gyakrabban keveredtek céltalan, romboló beírások. Ezért éreztük úgy,
hogy eljött az ideje annak, hogy a kommentelés lehetőségét regisztrációhoz kössük, kiszűrve az értelmes fórumozást
zavaró tartalmakat. A regisztrációt ugyanakkor a korábbinál lényegesen egyszerűbbé tettük: elég csak nevet,
fehasználói nevet és emailt megadni. Reméljük olvasóink is úgy gondolják, hogy megéri megtenni ezt az egyszeri és
egyszerű lépést azért, hogy barátságosabb közegben, értelmesebb mederben folytatódhassék a párbeszéd.
(Ha problémája akad a regisztrációval vagy a hozzászólás új módjával, "hozzászólás" tárggyal írjon levelet a info@automotor.hu címre.)

Aktuális: 2015/14/15-ös számunkból

Autó-Motor aktuális címlap
  • Vezettük: Honda HR-V, Tesla Model S P85D, BMW X5 xDrive40e
  • Bemutató: Audi A4, Renault Talisman
  • Vezetéstámogató újdonságok
  • Teszt: Suzuki Vitara 1.6 DDis AllGrip, Yamaha MT-09
  • Haszonjármű-melléklet: Fiat Dobló Cargo 1.6 Multijet, Iveco Daily Hi-Matic, Volkswagen T6, EvoPro Modulo Electric, Renault Trucks alternatív hajtásrendszerek
  • Használt autó: Iveco Daily autószállító

Időjárás

Budapest

zápor
33 °C
20 °C

Kiemelt témák - Autó-Motor.HU

Kémfotó | Frankfurt 2011 | F1 | Videó | Veterán | Youngtimer | Veterán Autó-Motor | Mikor mi jön?

Autómotor Piactér