A Honda házon belül hirdette meg a Global Design Project nevű formatervező versenyét, amelyre 80 pályamunka érkezett. Ezek közül választották ki a legjobbnak a motorkerékpárok és az autók világát egyesítő Project 2&4 elnevezésű alkotást, amelynek prototípusát a Frankfurti Autószalonon mutatják be.


Különleges vezetési élményt ígér az alkotás azáltal, hogy oldalt helyezték el az egy szem ülést, a sofőr mellett az RC213V motorkerékpár-erőforrás módosított változata található. Az alapvetően a MotoGP versenygépekben szolgáló 1 literes V4-es blokkot módosították a közúti közlekedés igényei szerint, ebben a formában 215 LE (13 000/perc) és 118 Nm (10 500/perc) a maximális teljesítménye, a leszabályozási fordulatszám 14 000/perc. Ezt az erőt pedig a Honda motorkerékpárok számára kifejlesztett 6 fokozatú, dupla kuplungos váltója továbbítja a hátsó kerekek felé. A Honda Project 2&4 apró, hossza 304 centi, szélessége 182 centi, és mindössze 99,5 centi alacsony, a saját tömeg 405 kg. A grafika az 1965-ös Honda RA271-es F1 versenyautót idézi.

Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!