Az először az Onyx tanulmánynál használt formavilágot alkalmazták az Exalt nevű négyajtós kupénál is, csak itt még az anyagválasztást is különleges. Egy, a lemezmegmunkálásban járatos mesterember kézzel alakította ki a karosszérialemezeket, amit nem fényezték le, csak színtelen lakkal vonták be. A hátsó részen látható vörös rész a Shark Skin fantázianevű textil, amelynek különleges textúrája javítja a légáramlást.

Belül is különleges atmoszférát teremtettek, ami szövet, az pamut, egyébként öregbített bőr, nyers acél és ébenfa alkotja az utasteret. A műszerfalon elhelyezett billenőkapcsolók különlegessége, hogy azok csak az érintőképernyős i-Cockpit vezérlőrendszer kiegészítői, azok funkcióit szabadon választhatja meg a sofőr.

Mivel Kínában igen nagy problémát jelent a városok légszennyezése, egy Pure Blue nevű légtisztítórendszer is van a fedélzeten. Utóbbi menet a kabinba beáramló levegőt aktívszén szűrőn keresztül engedi be, és ha elhagyják az utasok az autót, a levegőbe fertőtlenítő anyagot keverve sterilizálja a felületeket. Új technikai megoldás, hogy a fényszóró feketefényt (az utraibolya sugárzáshoz közeli hullámhossz-tartomány) is képes kibocsájtani, amelyet az útburkolatra festett jelzések és a táblák erősen visszavernek.

Az 1,7 tonna tömegű tanulmányt 340 lóerő rendszerteljesítményű HYbrid4 hajtás mozgatja. Elöl egy 270 lóerő teljesítményű, 1,6 literes benzines turbómotor hajt hatfokozatú, automatikus váltó közbeiktatásával, a hátsó tengelyen egy 68 lóerős elektromotor biztosítja a nyomatékot.

Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!