Hagyományosan az L200 pickup testvérmodellje a Mitsubishi kínálatán belül a Sport utónévvel ellátott Pajero, amelyet egy időben nálunk is meg lehetett vásárolni hivatalos forrásból. Most megint folyamatban van az alvázas szabadidő-autó piaci bevezetése az EU-ban, így nekünk is érdekes lehet a modellfrissítés.

Valójában nincs meglepetés, hiszen a 2015 augusztusában bemutatott személyautó kivitel ugyanazt az orrot kapja, mint a tavaly már megismert platós változat, persze azért van némi eltérés. Amíg a műanyag lökhárító ugyanaz a két modellnél, a személyautónak a hűtőrács-betéte, a lámpái és az alsó, kályhaezüst burkolat is egyedi, a márkajelzés is pár centivel lejjebb került. Az utastérben a digitális műszeregység, az új generációs érintőképernyős fejegység a legnagyobb változás, de a műszerfal felülete is puha lett, a második sor pedig saját szellőzőnyílást és USB-töltőt kapott.

Van néhány új vezetőtámogató rendszer a feláras extrák között, úgymint sávváltás-segítő rendszer, hátsó keresztirányú forgalomfigyelő. Ahogy a modellfrissítés előtt, továbbra is a pickupban is használt 2,4 literes, 178 lóerő és 430 Nm teljesítményű négyhengeres turbódízel hajtja a Mitsubishi Pajero Sport 2020-as modellévű változatát, a váltó nyolcfokozatú automatikus. Thaiföldön már megindult a forgalmazás, ezt követően folyamatosan 90 országban dobják piacra a friss modellt.