Hogy ne nagyon zavarja a Mercedes kínálatában megtalálható nagyobb méretű kabriók értékesítését a vászontetős C-osztály, annál a legfontosabb kényelmi megoldások csak felár ellenében lesznek elérhetőek, úgymint 9 fokozatú automatikus váltó, légrugózás, huzatgátló, légsál…

Hihetetlen, de ez az első, C-osztályos kabrió a Mercedes történelmében, ami annak is köszönhető, hogy korábban erre a műszaki alapra készített nyitott autót névben az E-osztályhoz sorolták. Az új moduláris alapnál már eleve figyelembe vették a mérnökök, hogy kabriónál is alkalmazni fogják, ezért könnyen ment a tető elvesztése miatti extra merevítések elhelyezése a padlólemezen. Magától értetődően a kupé volt a kiindulási alap, ahhoz hasonlóan a leszerelhető karosszériaelemek mind alumíniumból készülnek.

A vászontető az alaphelyzetben fekete, a feláras, hangszigetelő réteggel is ellátott darabok barna, kék, vörös vagy fekete színben választhatóak. Kevesebb, mint 20 másodpercig tart a tetőmozgatás, akár 50 km/h-s tempóval haladva is, egy zsákba nyílik le a tető, így a raktér mérete 360 vagy 285 liter lehet. A feláras bőrkárpitok (ötféle szín kérhető) hővisszaverő bevonatot kaptak, a hátsó támla 50:50 arányban osztott és ezek ledöntésével lehet bővíteni a csomagteret.

A forgalmazáskor négy motorral és hét teljesítményszinttel lesz választható a Mercedes C-osztályos kabriója, akár 4Matic összkerékhajtással is. A benzinesek mind turbósak, az 1,6 literes 156 lóerős, a 2,0 literes 184, 211 vagy 245 lóerővel választható, a 3,0 literes V6-os 333 vagy 367 lóerős lehet – utóbbi a Mercedes-AMG C43 4Matic sajátja. Egyedüli dízelként a 2,2 literes négyhengeres kérhető, egy turbóval 170, két turbóval 204 lóerő a teljesítmény.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!