Mindent tud a C-osztályos kabrió, amit a nagyok – épp csak felár ellenében

2016. március 1. (kedd)

Most először kínál a C-osztályon belül kabriót a Mercedes, és rögtön hét motorral kezdik majd a forgalmazását.
  • A+
  • A-
  • P
  • @>
  • |<

Hogy ne nagyon zavarja a Mercedes kínálatában megtalálható nagyobb méretű kabriók értékesítését a vászontetős C-osztály, annál a legfontosabb kényelmi megoldások csak felár ellenében lesznek elérhetőek, úgymint 9 fokozatú automatikus váltó, légrugózás, huzatgátló, légsál...


Hihetetlen, de ez az első, C-osztályos kabrió a Mercedes történelmében, ami annak is köszönhető, hogy korábban erre a műszaki alapra készített nyitott autót névben az E-osztályhoz sorolták. Az új moduláris alapnál már eleve figyelembe vették a mérnökök, hogy kabriónál is alkalmazni fogják, ezért könnyen ment a tető elvesztése miatti extra merevítések elhelyezése a padlólemezen. Magától értetődően a kupé volt a kiindulási alap, ahhoz hasonlóan a leszerelhető karosszériaelemek mind alumíniumból készülnek.

A vászontető az alaphelyzetben fekete, a feláras, hangszigetelő réteggel is ellátott darabok barna, kék, vörös vagy fekete színben választhatóak. Kevesebb, mint 20 másodpercig tart a tetőmozgatás, akár 50 km/h-s tempóval haladva is, egy zsákba nyílik le a tető, így a raktér mérete 360 vagy 285 liter lehet. A feláras bőrkárpitok (ötféle szín kérhető) hővisszaverő bevonatot kaptak, a hátsó támla 50:50 arányban osztott és ezek ledöntésével lehet bővíteni a csomagteret.

A forgalmazáskor négy motorral és hét teljesítményszinttel lesz választható a Mercedes C-osztályos kabriója, akár 4Matic összkerékhajtással is. A benzinesek mind turbósak, az 1,6 literes 156 lóerős, a 2,0 literes 184, 211 vagy 245 lóerővel választható, a 3,0 literes V6-os 333 vagy 367 lóerős lehet – utóbbi a Mercedes-AMG C43 4Matic sajátja. Egyedüli dízelként a 2,2 literes négyhengeres kérhető, egy turbóval 170, két turbóval 204 lóerő a teljesítmény.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!

Tetszett a cikk? Ossza meg! Facebook Twitter

Ajánlott cikkek

A cikk küldése e-mailben

X
Cikk címe:
Mindent tud a C-osztályos kabrió, amit a nagyok – épp csak felár ellenében

Biztonsági kód
A fenti képen látható ellenőrzőkód:

*-al jelzett mezők kitöltése kötelező!

Cikk megosztása a közösségi portálokon

X

Hozzászólások –

eddig 0 hozzászólás érkezett
HOZZÁSZÓLOK

Hozzászólok a cikkhez

A cikkhez csak bejelentkezett olvasóink szólhatnak hozzá.  Miért kell regisztrálnom? Bejelentkezek | Regisztrálok

Miért kell regisztrálnom?

X
Olvasóink fáradhatatlan aktivitásának köszönhetően az elmúlt évek során a megye meghatározó fórumává váltunk,
ahol cikkeink kapcsán értékes viták, párbeszédek alakultak ki. Ahogy e fórum résztvevőinek száma egyre növekedett,
sajnos a komoly hozzászólások közé egyre gyakrabban keveredtek céltalan, romboló beírások. Ezért éreztük úgy,
hogy eljött az ideje annak, hogy a kommentelés lehetőségét regisztrációhoz kössük, kiszűrve az értelmes fórumozást
zavaró tartalmakat. A regisztrációt ugyanakkor a korábbinál lényegesen egyszerűbbé tettük: elég csak nevet,
fehasználói nevet és emailt megadni. Reméljük olvasóink is úgy gondolják, hogy megéri megtenni ezt az egyszeri és
egyszerű lépést azért, hogy barátságosabb közegben, értelmesebb mederben folytatódhassék a párbeszéd.
(Ha problémája akad a regisztrációval vagy a hozzászólás új módjával, "hozzászólás" tárggyal írjon levelet a info@automotor.hu címre.)

Aktuális: 2016/10-es számunkból

Autó-Motor aktuális címlap
  • Tuning: ©koda 1000 MB
  • Teszt: Renault Clio R.S. Trophy, BMW 330e, Kia Optima 2.0 CVVT, Lexus RX 450h
  • Vezettük: Audi SQ7 TDI, Ford Edge
  • Használt: Javítás helyett gányolás
  • Tanéácsadó: Zsebakku és bikázó
Autómotor Piactér