Nem a 0-100 km/órás gyorsulás vagy a végsebesség a fontos Gordon Murray szerint, hanem a vezető, ennek megfelelően alkotta meg a saját nevén piacra dobott szuperautóját, a T.50-est. A név arra utal, hogy fél évszázadot felölelő karrierje során ez Gordon Murray ötvenedik konstrukciója.

Mintának az általa kifejlesztett McLaren F1-es szolgált, azonban az elmúlt harminc év fejlesztéseit, illetve a korábban elkaszált ötleteit is felhasználta az új autóhoz. Utóbbi alatt az 1978-as F1-szezonban bemutatott és mindössze két versenyt megért porszívót kell érteni, a Brabham BT46B ventilátorok segítségével szívta ki a levegőt a padló alól, azért tiltották be, mert a kavicsokat a mögötte érkező autóra szórta a rendszer. Az utcai autónál szűrőket helyeznek el a szívócsatornák elején, hogy ez ne történjen meg, és a 48V-os, legfeljebb 7000/perces fordulaton forgó 40 cm átmérőjű ventilátor szabadon dolgozhasson.

A porszívó kulcsfontosságú eleme a konstrukciónak, ennek segítségével lehet letisztult a megjelenés, hiszen nincs szükség mindenféle légterelőre vagy -csatornára ahhoz, hogy megfelelő tapadást érjen el az autó. Alapvetően közúti használatra kitalált járműről lévén szó csomagtérnek is szorítottak helyet, három utassal 226 liter, két utassal és az egyik ülést elfoglaló egyedi poggyásszal pedig 286 liter a rendelkezésre álló tér. A belső vezetőközpontú kialakítású, azaz elöl középen ül a sofőr, mellette-mögötte pedig két utasülésnek van helye.

Következetesen felszámolták a McLaren F1-nél meglévő hibákat, úgymint a használhatatlan légkondicionáló, a 160 km/órás tempó felett már gyenge fényszórók, jobb a helykihasználás a karosszérián belül, tehát több hely jut az utasok könyökének. A kormány mögött az analóg fordulatszámmérő van a középpontban, emellett két monitort helyeztek el, a műszerfal szélein van még két kijelző, amelyek a külső tükröket helyettesítő kamerák képét mutatják. Minden egyes alkatrészt a tömegcsökkentésnek rendeltek alá, így készülnek a pedálok titániumból, a megszokottnál 28%-kal vékonyabb üvegeket használnak… A teljes karosszéria – tehát a karbon vázszerkezet, a külső borítólemezek és az üvegek együtt – mindössze 150 kg-ot nyom, a Cosworth által kifejlesztett 3,9 literes V12-es szívómotor tömege 178 kg, az Xtrac által kifejlesztett hatfokozatú váltó 80,5 kg; a saját tömeg 986 kg.

A blokk a valaha utcai autóba épített legmagasabb fordulaton dolgozó erőforrás, a leszabályozási fordulat 12 100/perc. A 663 lóerős maximális teljesítményét 11 500/percnél éri el a Cosworth blokk, a 467 Nm-es maximális nyomatékot 9000/percnél; már 2500/percnél 330 Nm áll a vezető rendelkezésére, így már alacsony fordulatról is jól megindul a különösen könnyű T.50-es. A valaha gyártott legjobban reagáló benzinmotorról van szó, amely alapjáratról mindössze 0,3 másodperc alatt pörög fel a leszabályozásig! 48V-os indítógenerátor is van a fedélzeten, de nem lágyhibrid rendszerről van szó, hanem arról, hogy így egy villanymotort megspórolhattak. Persze rövid ideig tartó rásegítésre is alkalmas a megoldás, de azt nem az elektronika szabályozza, hanem a sofőr külön kapcsolóval. Valami hasonlóról van szó, mint a Knight Rider sorozatban látott Turbo Boost, persze a valós életben nincs akkora hatás, de azért így is pár pillanatig 700 lóerőre nő a teljesítmény.

Amiben még a filmautókon is túltesz majd a Gordon Murray T.50-es, az a hangélmény, a magas fordulaton dolgozó V12-es motor szívászaját közvetlenül az utastérbe vezetik, hiszen a légbeömlő az utastér tetején található, az itt elhelyezett karbon burkolatok pedig felerősítik a hangokat. A H séma alapján kapcsolható hatfokozatú váltónál az első öt fokozat viszonylag rövid és sűrű áttételezésű annak érdekében, hogy közúton is ki lehessen használni az autóban rejlő maximális lehetőségeket, míg a hatodik hosszú utazófokozat autópályára. Magától értetődően a motorblokk és a váltó is része a karosszéria tartószerkezetének. A felfüggesztés körben alumíniumból kovácsolt kettős keresztlengőkaros rendszer, központi kerékanyás felniket használnak. Van blokkolásgátló és menetstabilizáló is, de azokat ki lehet kapcsolni.

Gordon Murray számára fontos volt, hogy brit legyen az autó, a fődarabok mind a szigetországból származnak, az alkatrészek mindössze 10% jön külföldről. Mindössze 100 példányt fognak gyártani a Dunsfold Parkban található üzemben – korábban itt forgatták a Top Gear epizódokat –, már a tervezett mennyiség kétharmadát eladták. A vételár adók nélkül 2,36 millió font, azaz 905 millió forint, ebben a pénzben már benne van a külső-belső szín meghatározása is; extrák híján nincs más lehetőség az egyedi megjelenés elérésére. Az első ügyfélautó összeszerelése 2021 októberében indul, és 2022 januárjában kerül majd átadásra.