Miért nem értik az SUV-sek, hogy nem kell szó szerint venni a „minden átgázolok” érzést?

2015. december 31. (csütörtök)
Hiába nagy és biztonságos egy szabadidő-autó, ha a vezetője képtelen megbirkózni annak méreteivel, vagy épp a saját agyával, ahogy azt a videók is példázzák.
  • A+
  • A-
  • P
  • @>
  • |<

Sokan azért szeretik a magas építésű szabadidő-autókat, mert a volán mögött ülve mindent látnak, a biztonságérzethez pedig társul a reklámok által sugallt „mindenen átgázolhatok” érzés is. Azonban nem árt tisztában lenni a korlátokkal is.


Az első esetben a kapubeállóba félrehúzódott Kia Ceed-től való távolságot nem mérte fel megfelelően a Volvo XC60-as vezetője, és ahogy azt az F1-es  közvetítéseken szokta látni az ember, a kerék-kerék kapcsolat eredményeként a levegőbe emelkedik a szabadidő-autó.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A második videón egy Range Rover Evoque 52 éves sofőrje gázolta el szándékosan a bevásárlóközpontnál a parkolóőrt, amikor az meg akarta akadályozni, hogy az egyirányú utcán a forgalommal szemben hajtson. A parkolóőr könnyű lábsérüléssel megúszta a dolgot, a Range Rover vezetőjével szemben pedig bűncselekmény elkövetésének gyanújával miatt megindította az eljárást a rendőrség.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!

Tetszett a cikk? Ossza meg! Facebook Twitter

Ajánlott cikkek

A cikk küldése e-mailben

X
Cikk címe:
Miért nem értik az SUV-sek, hogy nem kell szó szerint venni a „minden átgázolok” érzést?

Biztonsági kód
A fenti képen látható ellenőrzőkód:

*-al jelzett mezők kitöltése kötelező!

Cikk megosztása a közösségi portálokon

X

Hozzászólások –

eddig 0 hozzászólás érkezett
HOZZÁSZÓLOK

Hozzászólok a cikkhez

A cikkhez csak bejelentkezett olvasóink szólhatnak hozzá.  Miért kell regisztrálnom? Bejelentkezek | Regisztrálok

Miért kell regisztrálnom?

X
Olvasóink fáradhatatlan aktivitásának köszönhetően az elmúlt évek során a megye meghatározó fórumává váltunk,
ahol cikkeink kapcsán értékes viták, párbeszédek alakultak ki. Ahogy e fórum résztvevőinek száma egyre növekedett,
sajnos a komoly hozzászólások közé egyre gyakrabban keveredtek céltalan, romboló beírások. Ezért éreztük úgy,
hogy eljött az ideje annak, hogy a kommentelés lehetőségét regisztrációhoz kössük, kiszűrve az értelmes fórumozást
zavaró tartalmakat. A regisztrációt ugyanakkor a korábbinál lényegesen egyszerűbbé tettük: elég csak nevet,
fehasználói nevet és emailt megadni. Reméljük olvasóink is úgy gondolják, hogy megéri megtenni ezt az egyszeri és
egyszerű lépést azért, hogy barátságosabb közegben, értelmesebb mederben folytatódhassék a párbeszéd.
(Ha problémája akad a regisztrációval vagy a hozzászólás új módjával, "hozzászólás" tárggyal írjon levelet a info@automotor.hu címre.)

Aktuális: 2016/10-es számunkból

Autó-Motor aktuális címlap
  • Tuning: ©koda 1000 MB
  • Teszt: Renault Clio R.S. Trophy, BMW 330e, Kia Optima 2.0 CVVT, Lexus RX 450h
  • Vezettük: Audi SQ7 TDI, Ford Edge
  • Használt: Javítás helyett gányolás
  • Tanéácsadó: Zsebakku és bikázó
Autómotor Piactér