Mi nem kapjuk meg a tágasabb Honda Accordot

2012. augusztus 9. (csütörtök)

Megmutatta az első képeket a Honda az Accord észak-amerikai új generációjáról.

Mik ezek?

X

A sorban látható gombokkal a webes közösségi hálózatokon - iWiW, Facebook - fejezheted ki egy kattintással tetszésedet vagy oszthatod meg a cikkel kapcsolatos véleményedet ismerőseiddel.

Like gomb "Tetszik" / "Like" gomb. Ezzel a gombbal a Facebookon fejezheted ki tetszésedet a cikkel kapcsolatban - üzenőfaladon egyszerűen csak annyi jelenik meg, hogy kedveled ezt a cikket. Ha most éppen be vagy jelentkezve a Facebookra, akkor azt is látod, hogy ismerőseid közül valakinek tetszett-e már ez az írás. Ha nem vagy bejelentkezve, a gomb megnyomása után ezt egyszerűen megteheted. (Ez a gomb tényleg csak egy szimpla tetszésnyilvánítás - ha a cikkel kapcsolatban egyből véleményt is megosztanál, akkor használd a cikk alatti szürke hátterű sorban található "Facebook" feliratot.)

Megosztás az iWiW-en! gomb "Megosztás az iWiW-en" gomb. Ezzel a gombbal a legnépszerűbb magyar közösségi oldalon, az iWiW-en tudsz tartalmat megosztani. A felugró ablakban beírhatod véleményedet is, és ha épp nem vagy bejelentkezve, egyben azt is megteheted.

Továbbra is külön Honda Accord készült Észak-Amerika és Európa számára, tehát a képeken látható autót mi nem kapjuk meg. Hivatalosan, szürke import útján azért eljuthat hozzánk, már csak azért is, mert hibrid változat is készül belőle, amelynél a regadó se olyan vészes.

A cikk a hirdetés után folytatódik

A modellváltásról egyelőre csak szavakban közölt részleteket a japán gyártó, e szerint a nyolcadik generáció kisebb külső méretek mellett kínál tágasabb utasteret mind a limuzin, mind a kupé változat. Jelentősen csökkentették a tömeget, és hát csak nehezen lehet a levegőnél könnyebb dologgal megtölteni egy autó belsejét. A Honda saját állítása szerint az eddigi legdinamikusabb, legjobban megformált Accord karosszériát látjuk a képeken. A generációváltás alkalmából végre az Észak-Amerikai vásárlók is megkapják a pre-crash rendszert, sávtartó segéd helyett azonban sávelhagyást figyelőt kapnak csak, lesz holttérfigyelő és tolatókamera is – mindez szériában.

 

Három erőforrással lehet majd megvásárolni a 2013-as Honda Accordot, az alapmotor egy új fejlesztésű, közvetlen benzinbefecskendezéses 2,4 literes négyhengeres 181 lóerő teljesítménnyel, hatfokozatú kézi kapcsolású és fokozatmentes automatikus váltó közül lehet majd választani. A csúcsmodellekbe egy továbbfejlesztett, 3,5 literes V6-os kerül, ennek teljesítménye nem ismert, de hatfokozatú kézi- agy automatikus váltóval párosítják majd.

 

Európai vásárlóknak is érdekes lehet majd az új fejlesztésű, konnektorról tölthető, azaz plug-in benzin-elektromos hibrid hajtás. Ennél egy 2,0 literes benzinmotort kombinálnak egy 163 lóerő csúcsteljesítményű elektromotorral, és a Honda szokásához híven fokozatmentes automatikus váltót használ a Hybrid, a rendszerteljesítmény 240 lóerő. A lítium-ion akkumulátor kapacitása 6 kWh, ennek segítségével 16-24 km-es távolságot tud megtenni az autó helyi károsanyag-kibocsájtás nélkül, elektromos módban 100 km/óra a csúcssebesség. Európai, 240 V-os hálózatról 1,5 óra alatt teljesen fel lehet tölteni az akkumulátort.

 

Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!
Tetszett a cikk? Ossza meg! iWiW Facebook Twitter

A cikk küldése e-mailben

X
Cikk címe:
Mi nem kapjuk meg a tágasabb Honda Accordot

Biztonsági kód
A fenti képen látható ellenőrzőkód:

*-al jelzett mezők kitöltése kötelező!

Cikk megosztása a közösségi portálokon

X

Hozzászólások –

eddig 0 hozzászólás érkezett
HOZZÁSZÓLOK

Hozzászólok a cikkhez

A cikkhez csak bejelentkezett olvasóink szólhatnak hozzá.  Miért kell regisztrálnom? Bejelentkezek | Regisztrálok

Miért kell regisztrálnom?

X
Olvasóink fáradhatatlan aktivitásának köszönhetően az elmúlt évek során a megye meghatározó fórumává váltunk,
ahol cikkeink kapcsán értékes viták, párbeszédek alakultak ki. Ahogy e fórum résztvevőinek száma egyre növekedett,
sajnos a komoly hozzászólások közé egyre gyakrabban keveredtek céltalan, romboló beírások. Ezért éreztük úgy,
hogy eljött az ideje annak, hogy a kommentelés lehetőségét regisztrációhoz kössük, kiszűrve az értelmes fórumozást
zavaró tartalmakat. A regisztrációt ugyanakkor a korábbinál lényegesen egyszerűbbé tettük: elég csak nevet,
fehasználói nevet és emailt megadni. Reméljük olvasóink is úgy gondolják, hogy megéri megtenni ezt az egyszeri és
egyszerű lépést azért, hogy barátságosabb közegben, értelmesebb mederben folytatódhassék a párbeszéd.
(Ha problémája akad a regisztrációval vagy a hozzászólás új módjával, "hozzászólás" tárggyal írjon levelet a info@automotor.hu címre.)

Aktuális: 2014/7-es számunkból

Autó-Motor aktuális címlap
  • Extra: 50 éves a Skoda 1000 MB, Tuning: Skoda S100
  • Teszt: Seat Leon ST 1.4 TSI, Dacia Logan MCV 1.5 dCi, Toyota Auris Sports Tourer HSD, Toyota Corolla 1.6 CVT, Opel Zafira Tourer 1.6 CDTI, BMW X5 xDrive30d, Honda CB500X és Honda VFR1200X
  • Vezettük: Audi S1 és Audi S3 Cabriolet, Porsche 911 Targa 4 és 4S
  • Tanácsadó: Autók tavaszi karbantartása

Aktuális: Auto Bild 2014. április

Autó-Motor aktuális címlap
  • Design Award 2014 – szavazzon, melyik autó tetszik a legjobban Önnek!
  • Nyári abroncsok összehasonlítása 225/50 R17-es méretben
  • Vezettük: Mini Cooper S, Seat Leon Cupra, Mercedes C-osztály, Porsche Macan
  • Kompakt szabadidő-autók összehasonlítása: Hyundai ix35, Mitsubishi ASX, ©koda Yeti, Volkswagen Tiguan
  • 100 000 km: Mini Cooper SD Countryman

Időjárás

Budapest

zivatar
17 °C
14 °C

Kiemelt témák - Autó-Motor.HU

Kémfotó | Frankfurt 2011 | F1 | Videó | Veterán | Youngtimer | Veterán Autó-Motor | Mikor mi jön?