Mi nem kapjuk meg a tágasabb Honda Accordot

2012. augusztus 9. (csütörtök)

Megmutatta az első képeket a Honda az Accord észak-amerikai új generációjáról.

Mik ezek?

X

A sorban látható gombokkal a webes közösségi hálózatokon - Facebook - fejezheted ki egy kattintással tetszésedet vagy oszthatod meg a cikkel kapcsolatos véleményedet ismerőseiddel.

Like gomb "Tetszik" / "Like" gomb. Ezzel a gombbal a Facebookon fejezheted ki tetszésedet a cikkel kapcsolatban - üzenőfaladon egyszerűen csak annyi jelenik meg, hogy kedveled ezt a cikket. Ha most éppen be vagy jelentkezve a Facebookra, akkor azt is látod, hogy ismerőseid közül valakinek tetszett-e már ez az írás. Ha nem vagy bejelentkezve, a gomb megnyomása után ezt egyszerűen megteheted. (Ez a gomb tényleg csak egy szimpla tetszésnyilvánítás - ha a cikkel kapcsolatban egyből véleményt is megosztanál, akkor használd a cikk alatti szürke hátterű sorban található "Facebook" feliratot.)

Továbbra is külön Honda Accord készült Észak-Amerika és Európa számára, tehát a képeken látható autót mi nem kapjuk meg. Hivatalosan, szürke import útján azért eljuthat hozzánk, már csak azért is, mert hibrid változat is készül belőle, amelynél a regadó se olyan vészes.

A cikk a hirdetés után folytatódik

A modellváltásról egyelőre csak szavakban közölt részleteket a japán gyártó, e szerint a nyolcadik generáció kisebb külső méretek mellett kínál tágasabb utasteret mind a limuzin, mind a kupé változat. Jelentősen csökkentették a tömeget, és hát csak nehezen lehet a levegőnél könnyebb dologgal megtölteni egy autó belsejét. A Honda saját állítása szerint az eddigi legdinamikusabb, legjobban megformált Accord karosszériát látjuk a képeken. A generációváltás alkalmából végre az Észak-Amerikai vásárlók is megkapják a pre-crash rendszert, sávtartó segéd helyett azonban sávelhagyást figyelőt kapnak csak, lesz holttérfigyelő és tolatókamera is – mindez szériában.

 

Három erőforrással lehet majd megvásárolni a 2013-as Honda Accordot, az alapmotor egy új fejlesztésű, közvetlen benzinbefecskendezéses 2,4 literes négyhengeres 181 lóerő teljesítménnyel, hatfokozatú kézi kapcsolású és fokozatmentes automatikus váltó közül lehet majd választani. A csúcsmodellekbe egy továbbfejlesztett, 3,5 literes V6-os kerül, ennek teljesítménye nem ismert, de hatfokozatú kézi- agy automatikus váltóval párosítják majd.

 

Európai vásárlóknak is érdekes lehet majd az új fejlesztésű, konnektorról tölthető, azaz plug-in benzin-elektromos hibrid hajtás. Ennél egy 2,0 literes benzinmotort kombinálnak egy 163 lóerő csúcsteljesítményű elektromotorral, és a Honda szokásához híven fokozatmentes automatikus váltót használ a Hybrid, a rendszerteljesítmény 240 lóerő. A lítium-ion akkumulátor kapacitása 6 kWh, ennek segítségével 16-24 km-es távolságot tud megtenni az autó helyi károsanyag-kibocsájtás nélkül, elektromos módban 100 km/óra a csúcssebesség. Európai, 240 V-os hálózatról 1,5 óra alatt teljesen fel lehet tölteni az akkumulátort.

 

Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!
Tetszett a cikk? Ossza meg! Facebook Twitter

A cikk küldése e-mailben

X
Cikk címe:
Mi nem kapjuk meg a tágasabb Honda Accordot

Biztonsági kód
A fenti képen látható ellenőrzőkód:

*-al jelzett mezők kitöltése kötelező!

Cikk megosztása a közösségi portálokon

X

Hozzászólások –

eddig 0 hozzászólás érkezett
HOZZÁSZÓLOK

Hozzászólok a cikkhez

A cikkhez csak bejelentkezett olvasóink szólhatnak hozzá.  Miért kell regisztrálnom? Bejelentkezek | Regisztrálok

Miért kell regisztrálnom?

X
Olvasóink fáradhatatlan aktivitásának köszönhetően az elmúlt évek során a megye meghatározó fórumává váltunk,
ahol cikkeink kapcsán értékes viták, párbeszédek alakultak ki. Ahogy e fórum résztvevőinek száma egyre növekedett,
sajnos a komoly hozzászólások közé egyre gyakrabban keveredtek céltalan, romboló beírások. Ezért éreztük úgy,
hogy eljött az ideje annak, hogy a kommentelés lehetőségét regisztrációhoz kössük, kiszűrve az értelmes fórumozást
zavaró tartalmakat. A regisztrációt ugyanakkor a korábbinál lényegesen egyszerűbbé tettük: elég csak nevet,
fehasználói nevet és emailt megadni. Reméljük olvasóink is úgy gondolják, hogy megéri megtenni ezt az egyszeri és
egyszerű lépést azért, hogy barátságosabb közegben, értelmesebb mederben folytatódhassék a párbeszéd.
(Ha problémája akad a regisztrációval vagy a hozzászólás új módjával, "hozzászólás" tárggyal írjon levelet a info@automotor.hu címre.)

Aktuális: 2014/13-as számunkból

Autó-Motor aktuális címlap
  • Teszt: Opel Cascada 1.6 SIDI Turbo, BMW R 1200 GS Adventure
  • Vezettük: Citroën C4 Cactus és Citroën C1, Audi A3 Sportback e-tron, Seat Leon ST 4Drive
  • Tanácsadó: Gondok az olajnyomással
  • Haszonjármű melléklet: Peugeot Boxer, Renault Trafic, Mercedes Sprinter, Setra S 515 HD, Renault Trucks C és K sorozat, Ford Transit Courier, Nissan e-NV200, Opel Vivaro, Iveco Daily, Fiat Dobló Cargo 1.6 Mjet Maxi XL, Fiat Ducato 2.3 Mjet 150 MH2

Aktuális: Auto Bild 2014. július-augusztus

Autó-Motor aktuális címlap
  • Összehasonlítás: Kompakt ötajtósok: Ford Focus 1.6 TDCi, Opel Astra 1.6 CDTI, Peugeot 308 1.6 e-HDi, Renault Mégane 1.5 dCi Stop&Start, Volkswagen Golf Blue TDI. Prémium szabadidő-autók: Audi Q5 3.0 TDI Clean Diesel quattro S tronic, Mercedes GLK 350 CDI 4Matic, Porsche Macan S Diesel
  • Vezettük: Citroen C4 Cactus, Jeep Cherokee, Volkswagen Caddy Kombi 2.0 TDI DSG 4Motion
  • Exkluzív: Leyat Hélica propellerautó
  • Technika: Volkswagen Passat B8
  • 100 000 km: Volvo V60 D2 DRIVe

Időjárás

Budapest

zápor
27 °C
14 °C

Kiemelt témák - Autó-Motor.HU

Kémfotó | Frankfurt 2011 | F1 | Videó | Veterán | Youngtimer | Veterán Autó-Motor | Mikor mi jön?