Csodára is képesek a kínai formatervezők, például sikerült közös nevezőre hozni a Range Rover, a Lada Niva és a BMW i3-ast, mindezt úgy, hogy nem tűnik pofátlan lopásnak az egész. Persze ehhez kell az is, hogy az Arcfox-1 elnevezésű autó önmagában is viccnek tűnik, egy városi mikroautó aránytalanul nagy kerekekkel.

A BAIC pekingi autógyártó konszern kötelékébe tartozó Beiqi New Energy cég fejlesztése a csöppnyi villanyautó, amelynek módosított változatával – sorozatgyártásba zárt karosszériával kerül – az Arcfox nevű villanyautó-márka kínálatát bővítik majd lefelé. Annyira tanulmányról van szó, hogy egyáltalán nem készítettek tetőt a kétszemélyes mikroautónak, az ülések mögött egy feketére fényezett, bukókeretnek túlságosan alacsonyan lévő összekötő-elemmel merevítették ki a karosszériát, nehogy összerogyjon.

A kínálat másik véglete az Arcfox-7 elnevezésű villanymotoros szuperautó lesz majd, amelyről már korábban hírt adtunk. Arról viszonyt semmiféle információ nincs jelen pillanatban, hogy a két, Kínában minimális darabszámokban értékesíthető rétegmodellek között milyen autókkal töltik meg a Beiqi New Energy kínálatát.

Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!