Fotó: Lővei Gergely

Nem fejleszt külön hajtást az eSprinter számára a Mercedes-Benz, ugyanaz a 114 LE/300 Nm teljesítményű villanymotor hajtja az első kerekeket, mint az eVito esetén, a végsebesség alaphelyzetben 80 m/h-ra korlátozott, de kérhető 120 km/h-s limit is.

Fotó: Lővei Gergely

Első körben kétféle akkumulátor-kapacitás közül lehet választani, a 41 kWh (ez az eVito-val közös) kapacitású 115 km-es hatótávolságot biztosít az eSprinternek, az 55 kWh kapacitású telep 150 km-es hatótávolságot tesz lehetővé ideális körülmények között. A kisebb akkumulátorral 1040 kg a terhelhetőség, a nagyobbal már csak 900 kg. A beépített, 7,2 kW teljesítményű töltővel konnektorról 6-8 óra a töltési idő, egyenáramú villámtöltővel 45 perc alatt lehet elérni a 80%-os szintet.

Fotó: Lővei Gergely

Alapvetően csomagszállító-vállalkozásokra számítanak vásárlóként a Mercedes-Benznél, ezért 3,5 tonna össztömegű, 5,9 méteres hosszú magastetős zárt karosszériával kínálják az eSprintert, amelynek 10,5 köbméteres a raktere. A 2019-ben érkező eVito és eSprinter után 2020-ban az eCitan bemutatásával folytatódik az alternatív hajtású haszonjárművek bemutatása.