Megújul a BMW 1-es sorozat

2010. december 16. (csütörtök)
A BMW 1-es kupét és kabriót fésülgetik, a 3/5 ajtós esetén pedig már a modellváltásra készülnek, ezért azokhoz nem nyúlnak.
  • A+
  • A-
  • P
  • @>
  • |<

  Eltűnt a vastag takaró, csak mintás tapétával álcázzák az új 1-est Eltűnt a vastag takaró, csak mintás tapétával álcázzák az új 1-est
Ahogy közeledik a Genfi Autószalonon való leleplezés időpontja, úgy veszíti el az álcázását a BW 1-es sorozatának legújabb generációja. Most egy fehér színű, ötajtós példány került az objektív elé, de vele egy időben a háromajtós változatot is bemutatják majd.

Az új kupé és kabrió csak 2012-ben jön, azaz nincsenek nagyon megszámlálva még az 1 M Coupé napjai, sőt, annak lámpáival apróbb modellfrissítést is hajtanak majd végre ezeken. Az új első lökhárítón kívül a kibővített felni- és karosszériaszín-kínálat teszi attraktívabbá a megjelenést, belül új kárpitok és akár fehér színben is választható dekor elemek jelentik az újdonságot.

  Új színekkel és lámpákkal készül utolsó teljes évére a kupé/kabrió páros Új színekkel és lámpákkal készül utolsó teljes évére a kupé/kabrió páros

Ennél azonban sokkal fontosabb autó a BMW számára az új, hátsókerékhajtású 1-es, hiszen abban debütál nemcsak a következő 3-as sorozat padlólemeze, de az 1,5 literes, háromhengeres turbódízel is. Ez még a 3-asban és az új szupertakarékos szuperautóban is megtalálható lesz majd. A kétliteres csonkolásával megalkotott erőforrás több teljesítménylépcsőben is elérhető lesz, többet majd a Genfi Autószalonon tudhatunk meg az újdonságról.

  Háromhengeres turbódízellel is kapható lesz a Genfben bemutatkozó új generáció Háromhengeres turbódízellel is kapható lesz a Genfben bemutatkozó új generáció

Tetszett a cikk? Ossza meg! Facebook Twitter

Ajánlott cikkek

A cikk küldése e-mailben

X
Cikk címe:
Megújul a BMW 1-es sorozat

Biztonsági kód
A fenti képen látható ellenőrzőkód:

*-al jelzett mezők kitöltése kötelező!

Cikk megosztása a közösségi portálokon

X

Hozzászólások –

eddig 0 hozzászólás érkezett
HOZZÁSZÓLOK

Hozzászólok a cikkhez

A cikkhez csak bejelentkezett olvasóink szólhatnak hozzá.  Miért kell regisztrálnom? Bejelentkezek | Regisztrálok

Miért kell regisztrálnom?

X
Olvasóink fáradhatatlan aktivitásának köszönhetően az elmúlt évek során a megye meghatározó fórumává váltunk,
ahol cikkeink kapcsán értékes viták, párbeszédek alakultak ki. Ahogy e fórum résztvevőinek száma egyre növekedett,
sajnos a komoly hozzászólások közé egyre gyakrabban keveredtek céltalan, romboló beírások. Ezért éreztük úgy,
hogy eljött az ideje annak, hogy a kommentelés lehetőségét regisztrációhoz kössük, kiszűrve az értelmes fórumozást
zavaró tartalmakat. A regisztrációt ugyanakkor a korábbinál lényegesen egyszerűbbé tettük: elég csak nevet,
fehasználói nevet és emailt megadni. Reméljük olvasóink is úgy gondolják, hogy megéri megtenni ezt az egyszeri és
egyszerű lépést azért, hogy barátságosabb közegben, értelmesebb mederben folytatódhassék a párbeszéd.
(Ha problémája akad a regisztrációval vagy a hozzászólás új módjával, "hozzászólás" tárggyal írjon levelet a info@automotor.hu címre.)

Aktuális: 2015/14/15-ös számunkból

Autó-Motor aktuális címlap
  • Vezettük: Honda HR-V, Tesla Model S P85D, BMW X5 xDrive40e
  • Bemutató: Audi A4, Renault Talisman
  • Vezetéstámogató újdonságok
  • Teszt: Suzuki Vitara 1.6 DDis AllGrip, Yamaha MT-09
  • Haszonjármű-melléklet: Fiat Dobló Cargo 1.6 Multijet, Iveco Daily Hi-Matic, Volkswagen T6, EvoPro Modulo Electric, Renault Trucks alternatív hajtásrendszerek
  • Használt autó: Iveco Daily autószállító

Időjárás

Budapest

erősen felhős
21 °C
16 °C

Kiemelt témák - Autó-Motor.HU

Kémfotó | Frankfurt 2011 | F1 | Videó | Veterán | Youngtimer | Veterán Autó-Motor | Mikor mi jön?

Autómotor Piactér