A PSA konszern értékesítési vezetője, Jean-Marc Gales arról beszélt egy interjúban, hogy olyan olcsóautót szeretnének készíteni, amivel rengeteg pénzt tudnának keresni. Ehhez európán kívüli – jó eséllyel kínai – gyártóhelyre van szükség, és internetes értékesítésre.

Előbbi csökkenti a gyártási költségeket, utóbbi segítségével megspórolhatják a kereskedők árrését, az eladók továbbképzéseit, és rengeteg marketingköltséget. Mivel a választék eleve korlátozott, a vásárlónak nem kell sokat gondolkoznia, milyen olcsóautót is szeretne, így elég pár kattintás ahhoz, hogy megrendelje álmai megfizethető autóját.

Mivel egy teljesen új márkáról beszélhetünk -  Simca márka feltámasztásáról már korábban hírt adtunk – nincs olyan meglévő kereskedőhálózat, amelyik tiltakozhatna az üzleti modell ellen, a meglévő PSA – Peugeot és Citroën – márkakereskedések meg csak jól járnak, hiszen több autót visznek majd hozzájuk karbantartásra/javításra.

Erre a hírre a jelenlegi olcsóautó-király, a Dacia tulajdonos Renault gyorsan reagált, és már ők is tervezik az internetes értékesítés bevezetését ahhoz, hogy versenyben tudjanak maradni a PSA új márkájával. Nekik azonban nehezebb dolguk lesz, hiszen a kereskedők nem kis pénzt öltek a gyár előírásainak megfelelő szalonok létesítésébe, és nem valószínű, hogy kárpótlás nélkül hagyják elveszni bevételeik egy jelentős forrását.