Amikor 2015 végén bejelentették az UKL keresztmotoros padlólemezre épülő, alaphelyzetben elsőkerékhajtású, lépcsős hátú befejezéssel rendelkező 1-es Sedan-t, a BMW azt mondta, hogy kifejezetten a kínai piac igényeire szabta az autót, amelyet csak ott fognak forgalmazni. Ehhez képest most piacra dobták Mexikóban ezt a változatot, ahol a hosszmotoros, alaphelyzetben hátsókerékhajtású 3- és 5-ajtós karosszériához csatlakozik. Az árakat tekintve a Sedan a legdrágább, 118iA kivitelben (ugyanaz a 136 lóerős 1,5-ös turbómotor, a váltó nyolcfokozatú automatikus) a háromajtós ára 454 900 pesó (6,4 millió Ft), az ötajtósé 469 900 pesó (6,6 millió Ft), a lépcsős hátú pedig 489 900 pesós (6,9 millió Ft) indulóárral rendelkezik.