Megkeresztelték a Mokkát

2016. február 5. (péntek)

Új turbómotorral és kevesebb kesztyűtartóval jön az Opel Mokka X nevű felfrissített változat.
  • A+
  • A-
  • P
  • @>
  • |<

Noha már 2012-ben megkezdődött a forgalmazása, a modellfrissítés sajtóanyag szerint csak most kapott „összkerékhajtású-jelleget” az Opel Mokka megjelenése, pedig a fényképek alapján csökkentették a fekete alsó szoknya méretét.


Elöl eltűntek a ködlámpafészeknél felfelé nyúló részek, hátul laposabb lett a csík, azaz nagyobb felületet kap fényezést. A nagy változás elöl látható, ahol szélesebb és laposabb fényszórókat használnak, felár ellenében az AFL teljesen LED-es okosfényszóró is kérhető, a hűtőrács-betéte is különleges. Hátul már csak annyi az újdonság, hogy LED-es lett a lámpa, és az is megkapta az Opel jellegzetes „szemöldökét”. Meglepő módon a felnikre már nem terjedt ki a megújulás.

Teljesen átrajzolták a műszerfalat, nincs külön a tetőn trónoló kijelző, a középkonzolra került az érintőképernyős fejegység. Nem csak a kapcsolók számát csökkentették, az utas előtti felső kesztyűtartó is eltűnt. Műszakilag egy említést érdemlő újítás van, az 1,4 literes benzines turbó új generációja is rendelhető, első körben csak összkerékhajtással és 6 fokozatú automatikus váltóval, a 152 lóerős motorral 6,6 l/100 km a szabványos átlag. A Genfi Autószalonon debütál az Opel Mokka X, és nem sokkal azt követően kerül majd a kereskedésekbe.

Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!

Tetszett a cikk? Ossza meg! Facebook Twitter

Ajánlott cikkek

A cikk küldése e-mailben

X
Cikk címe:
Megkeresztelték a Mokkát

Biztonsági kód
A fenti képen látható ellenőrzőkód:

*-al jelzett mezők kitöltése kötelező!

Cikk megosztása a közösségi portálokon

X

Hozzászólások –

eddig 0 hozzászólás érkezett
HOZZÁSZÓLOK

Hozzászólok a cikkhez

A cikkhez csak bejelentkezett olvasóink szólhatnak hozzá.  Miért kell regisztrálnom? Bejelentkezek | Regisztrálok

Miért kell regisztrálnom?

X
Olvasóink fáradhatatlan aktivitásának köszönhetően az elmúlt évek során a megye meghatározó fórumává váltunk,
ahol cikkeink kapcsán értékes viták, párbeszédek alakultak ki. Ahogy e fórum résztvevőinek száma egyre növekedett,
sajnos a komoly hozzászólások közé egyre gyakrabban keveredtek céltalan, romboló beírások. Ezért éreztük úgy,
hogy eljött az ideje annak, hogy a kommentelés lehetőségét regisztrációhoz kössük, kiszűrve az értelmes fórumozást
zavaró tartalmakat. A regisztrációt ugyanakkor a korábbinál lényegesen egyszerűbbé tettük: elég csak nevet,
fehasználói nevet és emailt megadni. Reméljük olvasóink is úgy gondolják, hogy megéri megtenni ezt az egyszeri és
egyszerű lépést azért, hogy barátságosabb közegben, értelmesebb mederben folytatódhassék a párbeszéd.
(Ha problémája akad a regisztrációval vagy a hozzászólás új módjával, "hozzászólás" tárggyal írjon levelet a info@automotor.hu címre.)

Aktuális: 2016/14-15-ös számunkból

Autó-Motor aktuális címlap
  • Teszt:Hyundai i20 Active 1.0 T-GDi HP, BMW 225xe Active Tourer, Peugeot Partner Tepee Outdoor 1.6 BlueHDi 120, Nissan Navara dCi 190, BMW C 650 Sport, Can-Am Spyder F3-S
  • Vezettük: Volkswagen Up!, Opel Zafira, Volvo S90 és V90
  • Extra: Ladák nagy találkozása
  • Tanácsadó: Gumicsövek cseréje, Futóműjavítás
  • Használt: BMW 330Ci (E46) kabrió
Autómotor Piactér