Megkapja a Suzuki terepjárós arcát a Grand Vitara is

2012. június 29. (péntek)

Kínában sikerült lefényképezni a zsúfolt parkolóban a megújult, de még be nem mutatott Suzuki Grand Vitara SUV-ot.
  • A+
  • A-
  • P
  • @>
  • |<

A Suzuki Jimny modellfrissítés már hivatalos, a japánok másik szabadidő-autójának, a Grand Vitarának a megújulása még csak készülőben van – de mi már megmutatjuk az első álcázatlan képeket.


A kis SUV-hoz hasonlóan itt is csak az autó orrának megjelenését módosítják. Új légbeömlőt kap a lökhárító, átrendezik egy kicsit a hűtőrácsot, amelynél leginkább alul van króm díszítés, a fényszórókat vízszintesen kettéosztják, és az alsó részbe kerülnek az irányjelzők no meg a menetfény is. Műszakilag itt se várható nagy változás, a 2,4-es négyhengeres és a 3,2-es V6-os fogyasztását csökkentik, az 1,9-es turbódízelt Euro 5-re állítják át. Még az idén várható a felfrissített Suzuki Grand Vitara megérkezése a kereskedésekbe.

Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!

Tetszett a cikk? Ossza meg! Facebook Twitter

Ajánlott cikkek

A cikk küldése e-mailben

X
Cikk címe:
Megkapja a Suzuki terepjárós arcát a Grand Vitara is

Biztonsági kód
A fenti képen látható ellenőrzőkód:

*-al jelzett mezők kitöltése kötelező!

Cikk megosztása a közösségi portálokon

X

Hozzászólások –

eddig 0 hozzászólás érkezett
HOZZÁSZÓLOK

Hozzászólok a cikkhez

A cikkhez csak bejelentkezett olvasóink szólhatnak hozzá.  Miért kell regisztrálnom? Bejelentkezek | Regisztrálok

Miért kell regisztrálnom?

X
Olvasóink fáradhatatlan aktivitásának köszönhetően az elmúlt évek során a megye meghatározó fórumává váltunk,
ahol cikkeink kapcsán értékes viták, párbeszédek alakultak ki. Ahogy e fórum résztvevőinek száma egyre növekedett,
sajnos a komoly hozzászólások közé egyre gyakrabban keveredtek céltalan, romboló beírások. Ezért éreztük úgy,
hogy eljött az ideje annak, hogy a kommentelés lehetőségét regisztrációhoz kössük, kiszűrve az értelmes fórumozást
zavaró tartalmakat. A regisztrációt ugyanakkor a korábbinál lényegesen egyszerűbbé tettük: elég csak nevet,
fehasználói nevet és emailt megadni. Reméljük olvasóink is úgy gondolják, hogy megéri megtenni ezt az egyszeri és
egyszerű lépést azért, hogy barátságosabb közegben, értelmesebb mederben folytatódhassék a párbeszéd.
(Ha problémája akad a regisztrációval vagy a hozzászólás új módjával, "hozzászólás" tárggyal írjon levelet a info@automotor.hu címre.)

Aktuális: 2016/14-15-ös számunkból

Autó-Motor aktuális címlap
  • Teszt:Hyundai i20 Active 1.0 T-GDi HP, BMW 225xe Active Tourer, Peugeot Partner Tepee Outdoor 1.6 BlueHDi 120, Nissan Navara dCi 190, BMW C 650 Sport, Can-Am Spyder F3-S
  • Vezettük: Volkswagen Up!, Opel Zafira, Volvo S90 és V90
  • Extra: Ladák nagy találkozása
  • Tanácsadó: Gumicsövek cseréje, Futóműjavítás
  • Használt: BMW 330Ci (E46) kabrió
Autómotor Piactér