Mégis ötajtós a Skoda MissionL

2011. szeptember 14. (szerda) Lővei Gergely

Ezt sikerült benézni, az első sajtófotók alapján nem derült ki – pontosabban nem látszódott – hogy a Skoda MissionL ötajtós.
  • A+
  • A-
  • P
  • @>
  • |<

Az első, Skoda által közreadott sajtófotókon a MissionL tanulmány végig úgy látható, hogy minden fedele zárva van. Nagyon alaposan néztem, de semmi arra utaló jel nem volt, hogy a hátsó szélvédő is felnyílna az apró fém résszel együtt. Tehát tévedtem. Megesik az ilyen.


Amúgy élőben az autó nyugodtan lehetne az Octavia utóda is, megjelenése alapján ugyanis nagyobbnak érződik az autó a valóságos 4,5 méteres hosszánál. Azonban a szériaváltozat – amely a hírek szerint Lauretta névre hallgat majd, innen is származik a tanulmány nevében szereplő L betű – a Fabia kisautó és az Octavia között helyezkedik majd el, pontosan ott, ahol a ma kínált Octavia Tour. Mentségemre szóljon még, hogy az indiai kémfotók egyértelműen négyajtós, lépcsős hátú karosszériával mutatják az autót, igaz, ott még az orr megjelenése is eltér a képeken láthatótól.

Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!

Tetszett a cikk? Ossza meg! Facebook Twitter

Ajánlott cikkek

A cikk küldése e-mailben

X
Cikk címe:
Mégis ötajtós a Skoda MissionL

Biztonsági kód
A fenti képen látható ellenőrzőkód:

*-al jelzett mezők kitöltése kötelező!

Cikk megosztása a közösségi portálokon

X

Hozzászólások –

eddig 1 hozzászólás érkezett
HOZZÁSZÓLOK
időrend: növekvő | csökkenő
  • 1. SAAB9-5 2011. szeptember 14. 09:01

    Igen, sikerült benézni, tegnap fel is hívtam a figyelmet rá a hozzászólásban.. A lényeg, hogy a helyreigazítás megtörtént!!!

  • Jelentem a moderátornak!

    X

    Mégis ötajtós a Skoda MissionL


    Igen, sikerült benézni, tegnap fel is hívtam a figyelmet rá a hozzászólásban.. A lényeg, hogy a helyreigazítás megtörtént!!!

    Biztonsági kód
    A fenti képen látható ellenőrzőkód:

Hozzászólok a cikkhez

A cikkhez csak bejelentkezett olvasóink szólhatnak hozzá.  Miért kell regisztrálnom? Bejelentkezek | Regisztrálok

Miért kell regisztrálnom?

X
Olvasóink fáradhatatlan aktivitásának köszönhetően az elmúlt évek során a megye meghatározó fórumává váltunk,
ahol cikkeink kapcsán értékes viták, párbeszédek alakultak ki. Ahogy e fórum résztvevőinek száma egyre növekedett,
sajnos a komoly hozzászólások közé egyre gyakrabban keveredtek céltalan, romboló beírások. Ezért éreztük úgy,
hogy eljött az ideje annak, hogy a kommentelés lehetőségét regisztrációhoz kössük, kiszűrve az értelmes fórumozást
zavaró tartalmakat. A regisztrációt ugyanakkor a korábbinál lényegesen egyszerűbbé tettük: elég csak nevet,
fehasználói nevet és emailt megadni. Reméljük olvasóink is úgy gondolják, hogy megéri megtenni ezt az egyszeri és
egyszerű lépést azért, hogy barátságosabb közegben, értelmesebb mederben folytatódhassék a párbeszéd.
(Ha problémája akad a regisztrációval vagy a hozzászólás új módjával, "hozzászólás" tárggyal írjon levelet a info@automotor.hu címre.)

Aktuális: 2015/7-es számunkból

Autó-Motor aktuális címlap
  • Rolls-Royce Wraith és Phantom Coupé
  • Újdonság: Audi R8, Jaguar XF, Budapest Motorfesztivál, BMW 1-es és 6-os sorozat
  • Teszt: Opel Adam Rocks 1.0 Turbo, Skoda Fabia 1.0 MPI 75, Nissan Qashqai 1.6 DIG-T, Toyota RAV4 2.0 D-4D 4x4, Mercedes CLS 220 BlueTEC
  • Járműtechnika: Vredestein gyárlátogatás, Hankook gyárbővítés
  • A Budaörsi úti csomópont átépítése

Időjárás

Budapest

közepesen felhős
20 °C
7 °C

Kiemelt témák - Autó-Motor.HU

Kémfotó | Frankfurt 2011 | F1 | Videó | Veterán | Youngtimer | Veterán Autó-Motor | Mikor mi jön?

Autómotor Piactér