A 2021-es modellévben marad a háromtagú karosszériaválaszték – normál és nyújtott tengelytávolság, kombi –, egyébként szinte mindent módosítanak a Porsche Panameránál. Kezdjük azzal, hogy búcsúzik az 550 lóerős Turbo modell, de nem kell aggódni, mert helyette a 630 lóerős (820 Nm) Turbo S-t kínálják majd. Gyorsabb fejegységet kap az összes modell, megnövelik a kijelzők felbontását, és vezeték nélküli telefoncsatlakoztatás is lesz a fedélzeten.

Fontos változások történnek majd a zöld rendszámos plug-in hibrid kínálatban. A 4 E-Hybrid (462 LE) és a Turbo S E-Hybrid (680 LE) közé érkezik a 4S E-Hybrid változat 560 lóerős rendszerteljesítménnyel – a 2,9 literes V6-os blokkot használja ez a változat. Fontos változás még a hálózatról tölthető hibrideknél, hogy az akkumulátor kapacitását 14,1 kWh-ról 17,9 kWh-ra növelik, a fejlettebb energiamenedzsmenttel (energia-visszatermelés) akár harmadával nagyobb elektromos hatótávolságot is el lehet majd érni.