Pár nappal az Audi A7/S7 megújulását követően az ingolstadtiak megmutatták a modellsorozat legnagyobb teljesítményű tagját is, a 2015-ös RS7-es csak az optikai változásokat kapja meg, motorikusan minden maradt a régi.

A jellegzetes RS rács tölti ki a lecsapott sarkú hűtőrácsot, a megjelenést három feláras csomag választásával lehet egyedibbé tenni, ilyenkor matt alumínium, fényes fekete vagy karbon kiegészítők kerülnek a karosszériára. Van ugyan négy új fényezés is, de a sajtófotókon ezeket (ezüst, fehér, fekete és gyöngyházkék) nem mutatja az Audi. A LED-es fényszóró ugyan alapfelszerelés lett, de a nagyobb végsebesség még mindig feláras. Alapból 250 km/órában korlátozza a végsebességet az elektronika, a dynamic csomag választása esetén már 280 km/óra az elérhető csúcssebesség, aki pedig megfizeti a dynamic plus csomag felárát, az akár 305 km/órás tempóval is száguldhat.

A 4,0 literes, V8-as biturbó teljesítménye 560 lóerő, a maximális nyomaték 700 Nm, és aki még hisz a mesékben, az talán elhiszi azt is, hogy 9,5 l/100 km a fogyasztás – még úgy is, hogy ott a fedélzeten a hengerlekapcsolás meg a motorleállító. Főleg, ha a kedves tulajdonos sokat próbálgatja a 3,9 másodperces 100-as sprintet. A harmadik negyedévben indul majd meg a felfrissített Audi RS7-es forgalmazása.

Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!