Finoman átalakították a fényszórók formáját, hogy legyen valami támpontja a hozzáértőnek ahhoz, hogy frissült a Lexus LS, ezt a változást részben az indokolta, hogy megkapta a Bladescan technológiás okosfényszórót – a frissített RX-nél debütált rendszer nagy sebességű forgótárcsával irányított távfény. A Gin-ei Luster elnevezésű ezüst fényezést különleges eljárással viszik fel a lemezekre, és a sajtóközlemény szerint minden eddiginél jobban kiemeli a karosszéria vonalvezetését „mély árnyékokkal és robusztus fényekkel”.

A belső tér nagy újdonsága, hogy a központi kijelző immár érintőképernyő, módosították az üléskárpitok díszvarrását, és van egy új Nishijin & Haku belső hangulat, amelynél az ajtókárpitra Nishijin brokát és fémlap-borítás kerül. Az új lengéscsillapítók és az optimalizált oldalfal-merevségű defekttűrő abroncsok javítják a kényelmet, a vibrációkat a motor és váltóvezérlés átprogramozása és új motortartó bakok csökkentik. A hibrid modellnél például gyorsításkor nagyobb szerepet kap a villanymotor, így a belső égésű motornak alacsonyabb fordulaton és kevesebb vibrációval és hanggal kell üzemelnie, ez a változás egyben azt is jelenti, hogy kevesebbszer kapcsol vissza a váltó.

Japánban lesz megvásárolható a Teammate nevű önvezető rendszer, amelyet kívülről is könnyen fel lehet ismerni az első sárvédőkben elhelyezett oldalsó radarérzékelőkről. Ezek is szükségesek ahhoz, hogy az elektronika az autó teljes környezetét követni tudja, és így autópályán (csak járművek által használható útszakaszokon) emberi beavatkozás nélkül tud haladni a Lexus LS, beleértve az előzéseket és sávváltásokat is. A motorok nem változtak, tehát az LS 500-as 3,5 literes V6-os biturbót kap (417 LE), míg az LS 500h-ban a 3,5 literes szívómotort és villanymotort használó öntöltő hibrid rendszer (359 LE) található.