Alig pár nappal azt követően, hogy a Ford megünnepelte, hogy az USA 40 éve legnépszerűbb pickupja és 35 éve legnépszerűbb járműve az F-150-es, most a modellfrissítésről adnak hírt. A megjelenésnél a hűtőrácsot alakították át, modelltől függően színrefújt, krómos, vagy épp légbeömlős lehet a kocsi orrán keresztben elhelyezett betét.
ford2
Műszakilag a legfontosabb változás, hogy az alapváltozat kivételével az összes modellben 10 fokozatú Ford-GM közös fejlesztésű automatikus váltó dolgozik majd. Új az alapmotor, az eddigi 3,5 literes szívó V6-os változatlan teljesítményű (283 LE/343 Nm), de 3,3 literes lökettérfogatú szívó V6-os váltja, ehhez 6 fokozatú automatát adnak. A 2,7, 3,5 literes V6-os EcoBoostok és az 5,0 literes V8-as szívómotor pár lóerővel erősebb lesz, és az új váltónak köszönhetően csökken a szabványos fogyasztásuk.
ford3
Újdonság lesz a dízelmotor megjelenése a kínálatban, igaz, erre még 2018 közepéig kell várniuk a vásárlóknak. Az egykor a PSA-Ford közös fejlesztésű, manapság a Jaguar és a Land Rover által használt 3,0 literes, V6-os turbódízelt kapja meg az F-150-es, hivatalosan még nem árulták el a teljesítményt, a pletykák 240 lóerőről szólnak. Vannak új vezetési segédek is, a gyalogosfelismerős vészfékasszisztens mellett torlódássegéd (a távolságtartó tempomat megállásig fékezi az autót és újraindítja azt) is rendelhető, 4G wifi szolgáltatással és Bang & Olufsen hifivel együtt.

Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!