Máris baj van a Kugával

2012. július 17. (kedd)

Az összes eddig legyártott Ford Escape-et visszarendelik. Gond van a padlószőnyeggel és a fékpedállal.
  • A+
  • A-
  • P
  • @>
  • |<

Egy gyári munkás vette észre, hogy a Ford Escape (ami a motorok kivételével megegyezik az európai Kugával) padlószőnyege a középkonzol bal oldalán kilazulhat. Ha ez megtörténik, akkor a műszerfal alsó borítása lejjebb mozdulhat, ami csökkenti a vezető lábterét.


Ez azt eredményezheti, hogy amikor a sofőr a gázpedálról át akarja emelni a lábát a fékpedálra, nem tudja kellően megemelni, és oldalról a fékpedálba ütközik a lába, ezért csak késve vagy nem megfelelő erővel vagy egyáltalán nem tud lassítani vészhelyzetben. Egyelőre még nem jött hír a probléma miatti balesetről, a Ford pedig elővigyázatosságból az eddig legyártott összes autót, mind a tízezer darabot visszarendeli a márkaszervizekbe. Ezekből a legtöbbet az Egyesült Államokban értékesítették, 8266 darabot, Kanadában pár ezer, Mexikóban pár száz darab fut az utakon.

Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!

Tetszett a cikk? Ossza meg! Facebook Twitter

Ajánlott cikkek

A cikk küldése e-mailben

X
Cikk címe:
Máris baj van a Kugával

Biztonsági kód
A fenti képen látható ellenőrzőkód:

*-al jelzett mezők kitöltése kötelező!

Cikk megosztása a közösségi portálokon

X

Hozzászólások –

eddig 0 hozzászólás érkezett
HOZZÁSZÓLOK

Hozzászólok a cikkhez

A cikkhez csak bejelentkezett olvasóink szólhatnak hozzá.  Miért kell regisztrálnom? Bejelentkezek | Regisztrálok

Miért kell regisztrálnom?

X
Olvasóink fáradhatatlan aktivitásának köszönhetően az elmúlt évek során a megye meghatározó fórumává váltunk,
ahol cikkeink kapcsán értékes viták, párbeszédek alakultak ki. Ahogy e fórum résztvevőinek száma egyre növekedett,
sajnos a komoly hozzászólások közé egyre gyakrabban keveredtek céltalan, romboló beírások. Ezért éreztük úgy,
hogy eljött az ideje annak, hogy a kommentelés lehetőségét regisztrációhoz kössük, kiszűrve az értelmes fórumozást
zavaró tartalmakat. A regisztrációt ugyanakkor a korábbinál lényegesen egyszerűbbé tettük: elég csak nevet,
fehasználói nevet és emailt megadni. Reméljük olvasóink is úgy gondolják, hogy megéri megtenni ezt az egyszeri és
egyszerű lépést azért, hogy barátságosabb közegben, értelmesebb mederben folytatódhassék a párbeszéd.
(Ha problémája akad a regisztrációval vagy a hozzászólás új módjával, "hozzászólás" tárggyal írjon levelet a info@automotor.hu címre.)

Aktuális: 2016/12-es számunkból

Autó-Motor aktuális címlap
  • Vezettük: Audi RS 7 Sportback, Suzuki Baleno, Porsche 718 Boxster S
  • Összevont teszt: Mazda MX-5 G160 és Mini Cooper S Cabrio
  • Teszt: Opel Astra ST 1.6 Biturbo CDTI és Insignia ST 1.6 CDTI, BMW 318d és 330i xDrive, Volvo XC90 T8, Honda SH300i
  • Tanácsadó: Felnijavítás
  • Használt: ©koda Fabia (1999-2007)
Autómotor Piactér