Egyszerűbb külső-belső kialakítással, de a Zafira Life egyterűnél sokkal kedvezőbb áron jön az Opel Vivaro Combi, azonban arra figyelni kell, hogy alapáron csak két ülést kap, a második üléssorért is felárat kell fizetni (minimum 300 000 Ft), a három üléssorért legalább 530 000 Ft-ot kérnek – utóbbitól már igényelhető a nagycsaládos autó támogatás, amivel 6 810 000 Ft-ra csökken az indulóár. Nem a legrövidebb, 4,6 méteres S változat a legolcsóbb (8,75 millió Ft-tól), hanem a középső, 4,95 méteres M (8 630 000 Ft-tól), az 5,3 méterével leghosszabb L-es karosszériáért legalább 9,25 millió Ft-ot kérnek – a legelsőhöz és utolsóhoz nem választható az alap teljesítményszint. Viszonyításként a legolcsóbb – ötüléses, középső M karosszéria, 102 LE – Zafira Life indulóára 9,76 millió Ft.

A második és harmadik üléssor támlái (egyben, vagy 163-2/3 arányban osztva) ledönthetők, de a raktér igazi bővítéséhez ki kell szerelni az üléspadokat. Szériában csak a jobb oldali tolóajtó jár, a vezető mögötti feláras, a hátsó ajtónál viszont szabadon választható, hogy oldalra nyíló kétszárnyút, vagy felfelé nyíló hatalmas egyszárnyú ajtót kér az ügyfél. Alapáron visszagurulás-gátló és tempomat van a fedélzeten, de sok más vezetőtámogató rendszer is elérhető felár ellenében.

Két dízelmotorral indul a forgalmazás, mindegyikhez alapáron jár a motorleállító rendszer. Az 1,5-ös 102 LE/270 Nm-rel nyit, de van belőle 120 LE/300 Nm teljesítményű is, a 2,0 literes dízelből a gyengébb, 122 LE/340 Nm-es szintet csak nyolcfokozatú automatikus váltóval adják, a 150 LE/370 Nm pedig az 1,5-öshöz hasonlóan csak hatfokozatú, kézi kapcsolású váltóval létezik.