Ha valaki kíváncsi arra, hogy a Bentley mivel kedveskedik azoknak, akiknek elvileg mindene megvan: üvegkristályból készített előválasztókar, kényelmesebb ülések, hátsó napfénytető és a korábbinál szélesebb hűtőrács.

Most már háromtagú a Mulsanne modell kínálata, a normál mellett van 25 centivel nyújtott tengelytávolságú EWB változat, ennek a hátuljában már ahhoz is elég a hely, hogy gombnyomásra fekvőhellyé alakuljanak az ülések. A harmadik a Speed változat, ami a rövid karosszériát sportosabb hangulatú belsővel ötvözi, és a 6 és háromnegyed literes lökettérfogatú, V8-as turbómotor teljesítményét is 537 LE/1100 Nm-re növelik. A normál és nyújtott változat tulajdonosainak 505 LE/1020 Nm-rel kell beérniük, szegények…

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Azonban immár a Bentley-tulajdonosok se menekülnek meg a motorleállítótól, a korábbinál alacsonyabb szabványos (tehát elméleti) fogyasztást azonban úgy tálalják, hogy annak köszönhetően ritkábban kell tankolni járni. Tovább finomították a működést, aktív motortartó bakok, módosított futómű-szilentek csökkentik a vibrációkat, a Dunlop által kifejezetten ehhez az autóhoz kifejlesztett mintájú és keverékű abroncsok 4 dBA-val halkabbak a korábbinál, ez a gördülési zaj megfeleződését jelenti.

Új a szórakoztatóelektronikai rendszer, a műszerfalban 8 colos átlójú érintőképernyő mögött rejtőző fejegységben egy 60 Gb-os merevlemez is helyet kapott, egyébként az ülések támlájában egy-egy darab, 10,2 colos képátlójú, onnan kivehető táblagép is van, amelyekkel nem csak internetezni lehet, de innen vezérelni is lehet az autó elektronikai rendszereit, beleértve a navigációt is.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Mindezt megfejelik a repülőgép első osztályán megszokott szintű variálhatóságot nyújtó hátsó ülések a nyújtott tengelytávolságú karosszériában, ezt egyébként kifejezetten a kínai és közel-keleti piacra szánták, arrafelé még jellemző a sofőrös használat. 24 -féle színű bőrkárpit közül választhat a megrendelő, a belső térben 40 darab kézzel készített betét található, nem csoda, hogy a Mulsanne összerakásához szükséges 400 munkaórából 150 az utastérre megy el.

A Genfi Autószalonon lesz majd csak látható a Bentley Mulsanne Grand Limousine by Mulliner elnevezésű változat, amely kifejezetten csak megrendelésre készül, és a nyújtott karosszériába még úgy egy métert beletoldanak. Ebben az esetben négy darab, egymással szembefordított ülés van az utastér hátsó részében.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!

Hozzászólások