A Huawei fejlesztőmérnökei készítették el a DriveONE elnevezésű plug-in hibrid hajtást, amely egy benzinmotort és egy vagy két villanymotort használ. A padló alá épített akkumulátor egy feltöltéssel 180 km-es NEDC hatótávolságot biztosít, de az 1,5-ös benzinmotor jóvoltából a hatótávolság egy feltöltéssel elérheti az 1000 km-t, mert az hatótáv-növelőként képes üzemelni. De a belső égésű motor egy áttételen keresztül (nincs váltó, csak egy fokozat) akár közvetlenül is képes hajtani az első kerekeket – ez jobb hatásfok, mint áramot termelni az akkuba, majd onnan kinyerni azt. A rendszerteljesítmény összkerékhajtásnál 550 lóerő, amivel akár 4,68 másodperces 0-100 km/óra gyorsulást tud realizálni a DriveONE hajtással felszerelt Seres SF5-ös.

De a Huawei mérnökei nem csak a hajtást fejlesztették, de az autó egészét működtető elektromos rendszert is, aminek része a HiCar elnevezésű szórakoztatóelektronikai rendszer, amelynek jóvoltából tökéletes a – Huawei márkájú – okostelefon-integráció, és természetesen hangvezérlés is van. A 11 hangszórós hifit is a Huawei mérnökei készítették el, a jó hangzás eléréséhez már magának az autónak a karosszériáját is kimerevítették, az acél karosszéria alá beépített DriveONE hajtás alumínium-kerete növeli a csavarodási szilárdságot. Az autó egyébként leadni is tudja az elektromos áramot, teljesítményt nem közöltek, csak azt, hogy kempingezéskor például elektromos sütőt és hifit is lehet működtetni. A Huawei boltokban 216 800 jüanos áron kapható a kétkerékhajtású Seres SF5, míg az összkerékhajtásúért (hátsó villanymotor) 246 800 jüant kérnek, feláras extrák nincsenek, csak négy szín közül – kék, fekete, gyöngyházfehér és ezüst – lehet választani.