Ettore Bugatti 1926-ban készített Jean fiának egy 1:2 méretarányú, elektromos Type 35 Baby kisautót, az egyedi példánynak szánt kocsira akkora igény volt, hogy 1927-1936 között végül félezer darabot készítettek belőle, a megmaradt példányok pedig gyűjtők féltve őrzött kincsének számítanak.

Ezt vették példának az új, Bugatti Type 35 Baby 2-eshez, amely a hagyományos megjelenést ötvözi a legmodernebb technikával. Gyermek módban 1,3 lóerő a hátsó kerekeket sperrdifin keresztül hajtó villanymotor teljesítménye, és 20 km/óra a csúcssebesség. Felnőtt módban már a teljes 5,5 lóerőt lehet használni, az elérhető csúcs ebben az esetben 45 km/óra, így mopedautóként lehet használni a közutakon. Van egy Speed, azaz sebesség kulcs is, amivel a villanymotor teljes, 13,6 lóerős teljesítményét lehet használni és nincs korlátozva a csúcssebesség.

Első körben csak francia versenykék színben kínálják a Bugatti Type 35 Baby 2-est, amely nyolcküllős alufelniket kap modern fékekkel, és természetesen teljes világítása is van. Az utastérben alumínium műszerfal és bőrkárpit várja az utast, a kocsi elején elhelyezett márkajelzést 50 gramm ezüstből készítik, ahogy a Chiron esetén is. Ősszel indul a forgalmazás, a 30 000 eurós, azaz 9,5 millió Ft-os vételárban nincsenek benne az adók vagy épp a kiszállítás. Az eredetinek megfelelően az új Bugatti gyerekautóból is csak 500 példányt készítenek.