Egyértelműbb a szerep, sportos autó a Laguna Egyértelműbb a szerep, sportos autó a Laguna

Nagyban megkönnyíti a Renault életét a Latitude ékezése, hiszen az egyértelműen a márka csúcsmodellje lesz. Ennek megfelelően a Renault Lagunának se kell immár olyan sokoldalúnak lennie, hanem az lehet, aminek már kezdettől fogva szánták: sportos utazóautó.

Ennek megfelelően jártak el a modellfrissítés során, az első lökhárító feketéje sportosabb hatást kelt, amit csak erősít a fényszórók felső “szempillája”. Külföldön a dCi 110 kivételével az összes változathoz elérhető a 4Control összkerék-kormányzás, Magyarországon már kisebb felszereltséggel, de továbbra is csak a kétliteres dízelhez rendelhető.

Kicsivel több a króm, egyébként nem változott a beltér Kicsivel több a króm, egyébként nem változott a beltér

Ez mondjuk nem jelent nagy korlátozást, mivel hazánkban a legtöbb Lagunát a kétliteres, 150 lóerős dízellel értékesítik, várhatóan az eddiginél több autóban lesz benne ez a vezetési élményt növelő extra. 5 690 000 forint a legolcsóbb Beline, 5 890 000 Ft a dCi 110 Grandtour, ebből az összegből további 400 000 forint kedvezményt illetve extra garanciát adnak, ha Renault finanszírozást választ az ügyfél.

Akinek a luxus mellett tér is kell, az ne hagyja ki az Espace-t Akinek a luxus mellett tér is kell, az ne hagyja ki az Espace-t

A megújult Laguunával egy időben megérkezett Magyarországra a szintén aktuálizált Espace buszlimuzin. Ennél az autónál az immár Euro 5-ös tudású motorpaletta és az eddiginél gazdagabb felszereltség jelenti az újdonságot.