Asztalos Attila síelés közben vette észre az álcázott Lancia ypsilont Olaszországban Asztalos Attila síelés közben vette észre az álcázott Lancia ypsilont Olaszországban

Azon kívül, hogy Chrysler modellekkel teszik teljessé a Lancia márka meglehetősen foghíjas kínálatát, a meglévő autókról sem feledkeznek meg a Fiat konszern mérnökei. A luxusmini kategória megteremtője, a Lancia Ypsilon például Genfben mutatkozik be megújult külsővel.

Továbbra is csak egy karosszériaváltozattal áll majd a vásárlók rendelkezésére az autó, de sokak megkönnyebbülésére ezúttal ötajtós lesz a felépítmény. Szűk parkolóhelyen már nem kell a hosszú ajtóval hadakozni a kiszálláshoz, és a második sorba is könnyebben lehet elhelyezni a csemetét/barátnőket. Erről árulkodnak azok a kémfotók is, amelyeket Asztalos Attila készített Livigno-ban. Barátaival síelt Olaszországban, amikor az egyik parkolóban az erősen elmaszkolt autóra lett figyelmes. Gyorsan készített néhány fényképet az autóról, amelyeket aztán elküldött nekünk az értékesítőként dolgozó fiatalember.

A hátsó kilincs senkit ne tévesszen meg, az ablak sarkába rejtik azt a szériaváltozaton A hátsó kilincs senkit ne tévesszen meg, az ablak sarkába rejtik azt a szériaváltozaton

Az új Lancia Ypsilon alapját a Grande Punto továbbfejlesztett padlólemeze adja, a motorkínálatban minden bizonnyal a legmodernebb két- és négyhengeres turbómotorokat találjuk majd, és az 1,25 literes dízelre is bizton számíthatunk. Újdonságot a kis motorokhoz fejlesztett dupla kuplungos váltó jelenti majd, itt ugyanis már a kéthengeres TwinAir motorhoz is lehet majd választani a modern robotizált váltót. Ennél többet majd Genfben tudhatunk meg az újdonságról, ahol rögtön a Flavia és Thema is bemutatkozik majd.

Egészen a genfi leleplezésig titkolják a formát Egészen a genfi leleplezésig titkolják a formát