Eddig egyedül a Ford kínál megvásárolható, terepralira alkalmas felfüggesztéssel rendelkező pickupot, a Ram és a Chevrolet csak tanulmányozott hasonló járművet, úgyhogy a Toyota Tacoma TRD Pro a második ilyen jármű az Egyesült Államok piacán.

A duplafülkés, rövid platós TRD modellen alapul a TRD Pro, amely elöl 2,5 centis hasmagasság-emelést és FOX lengéscsillapítókat kap, a hátsó tengelyen hosszabb laprugóval emelik a karosszériát. A biztonság kedvéért alumínium motorvédő lemezt is kap az autó. Egyébként a megjelenést is megvadították, a 16 colos TRD felnikre kevlárral megerősített oldalfalú Goodyear Wrangler All-Terrain abroncsokat szerelnek; ezek miatt kiszélesítik a kerékjáratokat is.

A technikához nem nyúltak, tehát továbbra is a 3,5 literes, 278 lóerős V6-os benzines az egyedüli erőforrás, amihez hatfokozatú kézi kapcsolású vagy automatikus váltót lehet párosítani. Előbbi esetben van egy extra kapcsoló, amely lehetővé teszi, hogy sebességben hagyott autónál a kuplung kinyomása nélkül be lehessen indítani az erőforrást – ez a meredek emelkedőn indulást könnyíti meg. A Toyota majd a forgalmazás őszre időzített megindulása előtt árulja el a Tacoma TRD Pro vételárát.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!

Hozzászólások