A Cama Motors egy 120 éves múltra visszatekintő vállalkozás, amely első márkakereskedését – Ford – 1931-ben nyitotta meg Ahmedabadban, és azóta több márkát is képviselt-képvisel. Ezek közül elsőként a Mercedesben kellett csalódnia a cégnek, annyira, hogy elnézést kér ügyfeleitől azért, hogy valaha is kapcsolatban állt a német márkával.

Az indiaiak állítása szerint a Mercedes tudatosan félrevezette a vásárlóit, az „Ingyen átvizsgálás”-ra hívott autókban titokban kicserélték a turbófeltöltőket, de a beragadó kuplungpedálokkal se kezdtek semmit hosszú éveken át. A cégvezető, Rustom Cama megpróbálta megbeszélni a dolgot a Mercedes Benz India céggel, a Daimler AG vezetőségével, de írt az indiai német nagykövetségnek és az indiai versenyhivatalnak is. Sehonnan nem kapott választ az észrevételeire. Ezért a Cama Motors fogta magát, és weboldalt indított, ahol a Mercedes autókkal kapcsolatos problémákra-félrevezetésekre hívja fel a figyelmet. Azok az ügyfelek, akik tőlük vettek autót, alvázszám-alapján kereshetik ki, milyen módon vezette őket félre a gyártó. Aki csak úgy általánosságban kíváncsi a történtekre, az angol nyelvű weboldalon beszkennelt belső utasításokat is talál. A Mercedes hivatalosan még mindig nem reagált a kérdésekre.

Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!