Kombiként mutatkozott be a Hyundai i40-es, de a flottavásárlókra gondolva lépcsős hátú karosszériával is elkészítette azt a dél-koreai cég. Mármint kevésbé alakították át a világ többi részén Sonata néven forgalmazott autó karosszériáját.

Hátulról nézve a lendületes, nagy ívek miatt a Mondeo-t juttatja az ember eszébe az i40 Sedan, elöl maradt az egyedi megjelenés. A karosszéria 4,74 méter hosszú, a tengelytávolság 2,77 méter. A Hyundai saját állítása szerint a középkategória legkényelmesebb utazását teszi lehetővé az autó. Erről azért majd szeretnénk meggyőződni. A motorkínálat megegyezik a kombival, itt is a 136 lóerős, 1,7 literes dízelmotort várják a legnépszerűbb erőforrásnak.

Világpremier: Hyundai i40 Sedan Világpremier: Hyundai i40 Sedan

Az i40 Sedan mellett a Hyundai kiállította az új Elantrát is a Barcelonai Autószalonon. A 38 centivel rövidebb karosszéria legalább olyan látványos, mint a nagyobb testvérnél, de értelem szerűen kisebb a térkínálat – de nem sokkal, a tengelytávolság 2,7 méter. Motorválasztékról nem beszélhetünk, hiszen mindössze az 1,6 literes, 130 lóerős benzinmotorral lehet megvásárolni az Elantrát – kézi kapcsolású vagy automatikus váltóval.

Európai premier: Hyundai Elantra Európai premier: Hyundai Elantra