Kezdettől fogva polarizáló megjelenés jellemezte a Hyundai Kona szabadidő-autót, és ez nem változott a modellfrissítéssel sem. Teljesen átalakították az orrot, 4 centivel lett hosszabb a jármű az új első lökhárítóval, amelyen már csak alulról érinti a fényszórót a fényezetlen rész; magasabb lett a homloka az autónak.

Hátul is a lámpákon dolgoztak sokat a dizájnerek, illetve az új, sportos megjelenésű N Line modellnél kamu szellőzőnyílásokkal és diffúzor-betéttel töltötték az időt. Újratervezték a 16, 17 vagy 18 colos átmérőjű felniket is, és van hat új karosszériaszín is. A vezethetőséget hivatott javítani az új első-hátsó kanyarstabilizátor, a hátsó felfüggesztésen is módosítottak egy keveset, illetve a kormányzást is átalakították ennek érdekében. A 10,25 col képátlójú vetített műszeregység mellé kérhető 10,25 colos központi érintőképernyő, több színt tud a hangulatvilágítás, újak a kárpitok az utastérben.

Teljesen átalakul a motorkínálat, az alapmotor az 1,0 literes turbó 120 lóerős, extraként kérhető a 48V-os lágyhibrid hajtás, amelyhez rögtön az iMT elektronikus vezérlésű kuplung is jár. A következő lépcsőfok az 1,6-os dízel 136 lóerővel, amelynél alapáras a 48V-os lágyhibrid hajtás, a csúcsot az új generációs (Smartstream) 1,6-os turbómotor jelenti 198 lóerővel, első- vagy összkerékhajtással. A piaci rajtnál még öntöltő hibridként lesz elérhető a Kona, marad a 141 lóerő rendszerteljesítményű hajtás 1,6-os szívómotorral.