A Volkswagennek gyorsan volt szüksége olcsó kínai villanyautóra, partnernek pedig a JAC gyárat találta meg, és közösen hívták életre a Sol márkát. De a két cég együttműködése hagyományos modellekre is kiterjed, a képeken látható A432 kódnéven emlegetett, szeptemberben hivatalosan bemutatkozó autóra is, amelyet a JAC-VW üzemében fognak majd gyártani, német technológiával.

A formát a JAC olasz formatervező központjában rajzolták meg a kínai cég alkalmazásában álló szakemberek, élükön Daniele Gaglione-val, az Alfa Romeo korábbi formatervezőjével (166, 159, 8C Competizione, Giulietta), a belsőt Giancarlo Concilio tervezte, aki korábban Lancia és Maserati belsőket készített, de Maurizio Poli, korábbi Stola alkalmazott is részt vett az A432 megtervezésében. A 4,75 méteres ötajtós tengelytávolsága 2,76 méter, megjelenése pedig kissé a Ford típusait idézi. A műszaki részleteket majd a hamarosan esedékes világpremier alkalmából tudunk meg az autóról.