Európában már 2016-ban leváltották a Nissan saját Micráját, és helyette Renault-alapú modellt vásárolhatunk meg, de a világ többi részén még kínálják a 2010-ben bemutatott K13-es kódnéven futó generációt. Sőt, még van néhány éve a piacon ennek a modellnek, épp most kapja meg az aktuális márkaarculathoz illeszkedő V alakú orrot; a karosszéria változatlan az A oszloptól hátrafelé, bár LED-esre cserélték a hátsó lámpákat és kétszínű fényezés is választható.

A Mexikóban Nissan March néven forgalmazott kisautó belsejében új kormánykereket, új érintőképernyős fejegységet találunk, és az is fejlődés, hogy a frissítés előtti 2-ről már 6-ra nőtt a szériában adott légzsákok száma. Részben utóbbi, részben a fényezetlen lökhárítókkal rendelkező alapmodell megszűnése indokolja, hogy a listaár jelentősen drágult.

Nincs változás a motorkínálatban, ami Mexikóban 1,6 literes, 106 lóerős szívómotort jelent, ami ötfokozatú kézi kapcsolású váltón vagy négyfokozatú automatán át hajtja az első kerekeket – Ázsiában 1,2-es háromhengeressel (76-79 LE) és 1,5-ös négyhengeressel (102 LE) kínálják a Micrát.

https://youtu.be/s2sfuS2Ms1o