Ahogy azt a tanulmány elnevezéséből már sejteni lehetett, a Kia mindent beleadott a választékát megkoronázó Mohave szabadidő-autóba. Kifejezetten látványos az orr, először valósították meg a négy LED-ből álló fényszórót, feltűnő még a Kia márkajelzés hiánya. A hátsó lámpa is egyedi kialakítást kapott. Látványosabb megjelenést és 8 helyett 12,3 colos képátlójú monitort kap a műszerfal, újdonság még a fejlett hangvezérlés, például a légkondi beállításait lehet szóban elvégezni.

A méretek nem változtak az elődhöz képest, tehát továbbra is 4930 mm a karosszéria hossza és 2895 mm a tengelytávolság. A motor is változatlan, a 3,0 literes V6-os turbódízel 260 LE/560 Nm teljesítményű, a váltó nyolcfokozatú automata. Új az elektronikus vezérlésű összkerékhajtás, amely különféle talajtípusok szerint tudja optimalizálni a beavatkozókat. Dél-Koreában már szeptemberben meg lehet vásárolni a Kia Mohave óriás szabadidő-autót, az exportja 2020 elején indul – az EU-ban nem fogják piacra dobni.