Lecserélték a Mahindra olcsó platósának orrát

2016. január 7. (csütörtök)

Genio-ként forgalmazták eddig a Mahindra legolcsóbb pickupját, ami most új orrot kapott és Imperio néven fut.
  • A+
  • A-
  • P
  • @>
  • |<

Nem egyszerű modellfrissítést kapott a Mahindra Genio, olyan átfogó lett az átalakulás, hogy rögtön új nevet is kapott a pickup, mostantól kezdve Imperio névre hallgat. A változtatások jórészt a megjelenést, azon belül is az A oszlop előtti részt érintik, a gyár szerint már nem haszonjárműves, hanem terepjárós a megjelenés – érdekes, a Quanto nevű terepjáró is ugyanazt az orrot kapta…


A technikához alapvetően nem nyúltak, Indiában továbbra is a 2,5 literes, 75 LE/220 Nm csúcsteljesítményű, közös nyomócsöves és turbós dízel az egyedüli erőforrás, újdonság, hogy mostantól kezdve meg kell nyomni a Power kapcsolót ahhoz, hogy mindez a sofőr rendelkezésére álljon, alapból Öko-módban üzemel a jármű, ami állítólag 7 százalékkal alacsonyabb fogyasztást eredményez. Az 5 fokozatú, kézi kapcsolású váltóval szerelt pickup indiai szabvány szerinti átlaga 7,4 l/100 km.

A karosszériától függően 1040-1240 kg terhelhetőségű, 120 km/h csúcssebességű haszonjármű Euro 3 és Euro 4-es változatban is kapható lesz, előbbi esetben 625 ezer rúpia (2,74 millió Ft) az alapár, utóbbi esetben 640 ezer (2,8 millió Ft) – aki nem akar indiai nagyvárosba hajtani teherautójával, az az olcsóbbat veszi majd. Indiában most indul a Mahindra Imperio forgalmazása, leghamarabb a nyáron várható, hogy megérkezik majd Európába is az újdonság, mifelénk várhatóan továbbra is a 120 lóerős teljesítményű 2,2 literes dízelt kapja majd.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!

Tetszett a cikk? Ossza meg! Facebook Twitter

Ajánlott cikkek

A cikk küldése e-mailben

X
Cikk címe:
Lecserélték a Mahindra olcsó platósának orrát

Biztonsági kód
A fenti képen látható ellenőrzőkód:

*-al jelzett mezők kitöltése kötelező!

Cikk megosztása a közösségi portálokon

X

Hozzászólások –

eddig 0 hozzászólás érkezett
HOZZÁSZÓLOK

Hozzászólok a cikkhez

A cikkhez csak bejelentkezett olvasóink szólhatnak hozzá.  Miért kell regisztrálnom? Bejelentkezek | Regisztrálok

Miért kell regisztrálnom?

X
Olvasóink fáradhatatlan aktivitásának köszönhetően az elmúlt évek során a megye meghatározó fórumává váltunk,
ahol cikkeink kapcsán értékes viták, párbeszédek alakultak ki. Ahogy e fórum résztvevőinek száma egyre növekedett,
sajnos a komoly hozzászólások közé egyre gyakrabban keveredtek céltalan, romboló beírások. Ezért éreztük úgy,
hogy eljött az ideje annak, hogy a kommentelés lehetőségét regisztrációhoz kössük, kiszűrve az értelmes fórumozást
zavaró tartalmakat. A regisztrációt ugyanakkor a korábbinál lényegesen egyszerűbbé tettük: elég csak nevet,
fehasználói nevet és emailt megadni. Reméljük olvasóink is úgy gondolják, hogy megéri megtenni ezt az egyszeri és
egyszerű lépést azért, hogy barátságosabb közegben, értelmesebb mederben folytatódhassék a párbeszéd.
(Ha problémája akad a regisztrációval vagy a hozzászólás új módjával, "hozzászólás" tárggyal írjon levelet a info@automotor.hu címre.)

Aktuális: 2016/14-15-ös számunkból

Autó-Motor aktuális címlap
  • Teszt:Hyundai i20 Active 1.0 T-GDi HP, BMW 225xe Active Tourer, Peugeot Partner Tepee Outdoor 1.6 BlueHDi 120, Nissan Navara dCi 190, BMW C 650 Sport, Can-Am Spyder F3-S
  • Vezettük: Volkswagen Up!, Opel Zafira, Volvo S90 és V90
  • Extra: Ladák nagy találkozása
  • Tanácsadó: Gumicsövek cseréje, Futóműjavítás
  • Használt: BMW 330Ci (E46) kabrió
Autómotor Piactér