Lebukott az új Range Rover

2012. július 17. (kedd)

Álcázás nélkül fényképezték le az új Range Rover egy példányát a gyárban.
  • A+
  • A-
  • P
  • @>
  • |<

Egy internetes weboldalra került fel az első, álcázatlan, épp csak a szállítási védőfóliával eltakart Range Rovert ábrázoló fénykép, ahonnan rövid úton – valószínűleg a gyár jogászainak közbenjárására – eltávolították azt, de persze ekkor már késő volt, a fotó elterjedt a világhálón.


Nagy meglepetést nem okoz a látvány, hiszen nem olyan radikális a megjelenés, mint mondjuk az Evoque esetén – várjuk csak meg az új Range Rover Sportot azzal. Mivel a hivatalos bemutatás időpontja még odébb van, egyelőre csak találgatások vannak arról, hogy a nagyjából változatlan dimenziójú karosszéria alatt egy fél tonnával könnyebb autó rejtőzik. Az új Range Rover a cég új fejlesztésű 3,0 literes, kompresszoros V6-osát is megkapja, és nem sokkal a forgalmazás megindulása után már benzin-elektromos hibrid hajtással is elérhető lesz.

Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!

Tetszett a cikk? Ossza meg! Facebook Twitter

Ajánlott cikkek

A cikk küldése e-mailben

X
Cikk címe:
Lebukott az új Range Rover

Biztonsági kód
A fenti képen látható ellenőrzőkód:

*-al jelzett mezők kitöltése kötelező!

Cikk megosztása a közösségi portálokon

X

Hozzászólások –

eddig 0 hozzászólás érkezett
HOZZÁSZÓLOK

Hozzászólok a cikkhez

A cikkhez csak bejelentkezett olvasóink szólhatnak hozzá.  Miért kell regisztrálnom? Bejelentkezek | Regisztrálok

Miért kell regisztrálnom?

X
Olvasóink fáradhatatlan aktivitásának köszönhetően az elmúlt évek során a megye meghatározó fórumává váltunk,
ahol cikkeink kapcsán értékes viták, párbeszédek alakultak ki. Ahogy e fórum résztvevőinek száma egyre növekedett,
sajnos a komoly hozzászólások közé egyre gyakrabban keveredtek céltalan, romboló beírások. Ezért éreztük úgy,
hogy eljött az ideje annak, hogy a kommentelés lehetőségét regisztrációhoz kössük, kiszűrve az értelmes fórumozást
zavaró tartalmakat. A regisztrációt ugyanakkor a korábbinál lényegesen egyszerűbbé tettük: elég csak nevet,
fehasználói nevet és emailt megadni. Reméljük olvasóink is úgy gondolják, hogy megéri megtenni ezt az egyszeri és
egyszerű lépést azért, hogy barátságosabb közegben, értelmesebb mederben folytatódhassék a párbeszéd.
(Ha problémája akad a regisztrációval vagy a hozzászólás új módjával, "hozzászólás" tárggyal írjon levelet a info@automotor.hu címre.)

Aktuális: 2016/10-es számunkból

Autó-Motor aktuális címlap
  • Tuning: ©koda 1000 MB
  • Teszt: Renault Clio R.S. Trophy, BMW 330e, Kia Optima 2.0 CVVT, Lexus RX 450h
  • Vezettük: Audi SQ7 TDI, Ford Edge
  • Használt: Javítás helyett gányolás
  • Tanéácsadó: Zsebakku és bikázó
Autómotor Piactér