Lebukott az összehasonlítás során a Mercedes ML

2010. december 9. (csütörtök)
Két legfőbb vetélytársával mérték össze az új Mercedes ML tudását a gyár mérnökei, amikor sikerült lefényképezni a konvojt.
  • A+
  • A-
  • P
  • @>
  • |<

  Ponyvával takarták az út szélén parkoló prototípusokat Ponyvával takarták az út szélén parkoló prototípusokat
Kevés kivételtől eltekintve a gyárak nem szeretik, ha az álcázott autóikról kémfotók készülnek. Persze vannak olyan helyzetek, ahol óhatatlanul lebukik az autó, gondoljunk csak a Nürburgringre, de alapesetben abból indulnak ki, hogy nem készül fénykép az álcázott autókról. Azt meg különösen nem szeretik, ha érdemi munkavégzés közben kapják lencsevégre a még be sem mutatott autót.

Jelen esetben pontosan ez történt az új Mercedes ML szabadidő-autó két példányával., amelyeket épp a legfőbb vetélytársakkal mértek össze valahol Dél-Európában. Most ott sincs harminc fok, de azért mindenképpen kellemesebb időjárás fogadta a tesztelőket. A két ML-osztály közül az egyik AMG sportcsomagos volt, a második szemre normál kerekeken gördül, a két ellenfél a BMW X5-ös és a Porsche Cayenne. Ezen kívül néhány, aktuális ML volt tagja annak a konvojnak, amelyet egy rövid pihenő során sikerült lefényképezni.

  A Porsche Cayenne lesz az egyik kihívó... A Porsche Cayenne lesz az egyik kihívó...

Amint a Mercedes dolgozói észrevették a fényképezőgép megjelenését, gyorsan kicsomagolták az addig ponyvával takart autókat, majd nagy gázzal elhajtottak a helyszínről. Nem túl sok információval szolgálnak a fotók, hiszen az autókon továbbra is igen vastag az álcázás, de annyi azért kivehető, hogy a Cayenne-hez hasonlóan a Mercedes nagy kategóriás szabadidő-autója is kisebb lesz elődjénél.

  ... de a BMW X5-ös is ott van a célkeresztben ... de a BMW X5-ös is ott van a célkeresztben

Tetszett a cikk? Ossza meg! Facebook Twitter

Ajánlott cikkek

A cikk küldése e-mailben

X
Cikk címe:
Lebukott az összehasonlítás során a Mercedes ML

Biztonsági kód
A fenti képen látható ellenőrzőkód:

*-al jelzett mezők kitöltése kötelező!

Cikk megosztása a közösségi portálokon

X

Hozzászólások –

eddig 0 hozzászólás érkezett
HOZZÁSZÓLOK

Hozzászólok a cikkhez

A cikkhez csak bejelentkezett olvasóink szólhatnak hozzá.  Miért kell regisztrálnom? Bejelentkezek | Regisztrálok

Miért kell regisztrálnom?

X
Olvasóink fáradhatatlan aktivitásának köszönhetően az elmúlt évek során a megye meghatározó fórumává váltunk,
ahol cikkeink kapcsán értékes viták, párbeszédek alakultak ki. Ahogy e fórum résztvevőinek száma egyre növekedett,
sajnos a komoly hozzászólások közé egyre gyakrabban keveredtek céltalan, romboló beírások. Ezért éreztük úgy,
hogy eljött az ideje annak, hogy a kommentelés lehetőségét regisztrációhoz kössük, kiszűrve az értelmes fórumozást
zavaró tartalmakat. A regisztrációt ugyanakkor a korábbinál lényegesen egyszerűbbé tettük: elég csak nevet,
fehasználói nevet és emailt megadni. Reméljük olvasóink is úgy gondolják, hogy megéri megtenni ezt az egyszeri és
egyszerű lépést azért, hogy barátságosabb közegben, értelmesebb mederben folytatódhassék a párbeszéd.
(Ha problémája akad a regisztrációval vagy a hozzászólás új módjával, "hozzászólás" tárggyal írjon levelet a info@automotor.hu címre.)

Aktuális: 2016/14-15-ös számunkból

Autó-Motor aktuális címlap
  • Teszt:Hyundai i20 Active 1.0 T-GDi HP, BMW 225xe Active Tourer, Peugeot Partner Tepee Outdoor 1.6 BlueHDi 120, Nissan Navara dCi 190, BMW C 650 Sport, Can-Am Spyder F3-S
  • Vezettük: Volkswagen Up!, Opel Zafira, Volvo S90 és V90
  • Extra: Ladák nagy találkozása
  • Tanácsadó: Gumicsövek cseréje, Futóműjavítás
  • Használt: BMW 330Ci (E46) kabrió
Autómotor Piactér