Leálltak a Peugeot és a Citroën elektromos autó gyártásával

2012. augusztus 9. (csütörtök)

A gyenge kereslet miatt szüneteltetik a Peugeot iOn és a Citroën C-Zéro gyártását.
  • A+
  • A-
  • P
  • @>
  • |<

Nem egyszerűen arról van szó, hogy lassan fogy a Peugeot iOn és a Citroën C-Zéro nevű elektromos autó, gyakorlatilag nincs kereslet a két autóra. 2012 első félévében a Citroën autójából 935, a Peugeot változatból 852 darabot gyártottak. Emlékeztetőül: 2010-ben a Mitsubishi és a PSA között kötött megállapodásban 100 000 autóról volt szó.


A hivatalos megfogalmazás szerint csak szünetel a PSA-nak bérgyártott autók előállítása, de kérdés, hogy valaha újraindul-e. A Mitsubishi a maga részéről továbbra is gyártja és forgalmazza az i-MiEV elektromos autóját, amely többfokozatú motorfékkel tud többet a francia megfelelőjénél. A három autóból mostanáig a Mitsubishi 28 000 darabot készített, amely ugyan elmarad attól, amit reméltek. A Peugeot Partner/Citroën Berlingo alapokra épülő, Mitsubishi technikával készülő elektromos autók fejlesztése a terv szerint megy tovább.

Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!

Tetszett a cikk? Ossza meg! Facebook Twitter

Ajánlott cikkek

A cikk küldése e-mailben

X
Cikk címe:
Leálltak a Peugeot és a Citroën elektromos autó gyártásával

Biztonsági kód
A fenti képen látható ellenőrzőkód:

*-al jelzett mezők kitöltése kötelező!

Cikk megosztása a közösségi portálokon

X

Hozzászólások –

eddig 0 hozzászólás érkezett
HOZZÁSZÓLOK

Hozzászólok a cikkhez

A cikkhez csak bejelentkezett olvasóink szólhatnak hozzá.  Miért kell regisztrálnom? Bejelentkezek | Regisztrálok

Miért kell regisztrálnom?

X
Olvasóink fáradhatatlan aktivitásának köszönhetően az elmúlt évek során a megye meghatározó fórumává váltunk,
ahol cikkeink kapcsán értékes viták, párbeszédek alakultak ki. Ahogy e fórum résztvevőinek száma egyre növekedett,
sajnos a komoly hozzászólások közé egyre gyakrabban keveredtek céltalan, romboló beírások. Ezért éreztük úgy,
hogy eljött az ideje annak, hogy a kommentelés lehetőségét regisztrációhoz kössük, kiszűrve az értelmes fórumozást
zavaró tartalmakat. A regisztrációt ugyanakkor a korábbinál lényegesen egyszerűbbé tettük: elég csak nevet,
fehasználói nevet és emailt megadni. Reméljük olvasóink is úgy gondolják, hogy megéri megtenni ezt az egyszeri és
egyszerű lépést azért, hogy barátságosabb közegben, értelmesebb mederben folytatódhassék a párbeszéd.
(Ha problémája akad a regisztrációval vagy a hozzászólás új módjával, "hozzászólás" tárggyal írjon levelet a info@automotor.hu címre.)

Aktuális: 2016/14-15-ös számunkból

Autó-Motor aktuális címlap
  • Teszt:Hyundai i20 Active 1.0 T-GDi HP, BMW 225xe Active Tourer, Peugeot Partner Tepee Outdoor 1.6 BlueHDi 120, Nissan Navara dCi 190, BMW C 650 Sport, Can-Am Spyder F3-S
  • Vezettük: Volkswagen Up!, Opel Zafira, Volvo S90 és V90
  • Extra: Ladák nagy találkozása
  • Tanácsadó: Gumicsövek cseréje, Futóműjavítás
  • Használt: BMW 330Ci (E46) kabrió
Autómotor Piactér